شرکت ۱۱ هزار نفر در مسابقه بین‌المللی کتابخوانی هفت شهر عشق

مدیر موسسه امامت از شرکت ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر از ۳۰ استان و هفت کشور در مسابقه بین المللی کتابخوانی هفت شهر عشق خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام حسینی در مراسم اختتامیه مسابقه بین المللی هفت شهر عشق که در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، گفت: مسابقه بین المللی کتابخوانی از محتوای کتاب «هفت شهر عشق» به همت موسسه امامت و با همکاری تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های استان یزد برگزار شد.

وی افزود: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر بالا بردن سرانه مطالعه مردم و ارتباط مردم با کتاب، این مسابقه از ماه مبارک رمضان آغاز و کتاب هفت شهر عشق با موضوع واقعه عاشورا در قالب رمان و داستان برای این مسابقه انتخاب شد.

حسینی با اشاره به استقبال بسیار خوب و بی‌نظیر مردم از این مسابقه عنوان کرد: ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر از ۳۰ استان کشور و هفت کشور خارجی فارسی زبان در این مسابقه شرکت کردند.

مدیر موسسه امامت از شرکت گروه‌های سنی مختلف از نوجوان ۱۱ ساله تا استاد دانشگاه خبر داد و تأکید کرد: اقشار مختلف از دانشجویان و دانش آموزان و اساتید دانشگاه، زندانیان، افراد زیر پوشش کمیته امداد و … در این مسابقه شرکت کردند.

وی اظهار امیدواری کرد که این برنامه‌ها با همکاری نهاد‌ها و مدیران استان یزد به ویژه امام جمعه و حوزه علمیه تداوم پیدا کند.

گفتنی است در این مراسم از شش تن از مدیران فعال در این طرح از جمله حجت الاسلام شمس مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد، حجت الاسلام زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، برجیان مسئول فرهنگی آستان مقدس امامزاده جعفر و محسن ابوترابی عضو شورای شهر یزد، تقدیر شد.

همچنین با اجرای مراسم قرعه کشی، از پنج نفر از برندگان این مسابقه با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مسئولان و ائمه جمعه شهرستان‌های استان یزد تقدیر شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..