دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل در یزد

no-thumbs

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل و اعتراف متهم به 37 فقره سرقت از منازل شهروندان در این شهر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز  سرهنگ «علیرضا خالقی» در این رابطه تصریح کرد: به دنبال سرقت‌های متعدد از منازل شهروندان در شهر یزد که بیشتر به شیوه دیلم‌زنی و شکستن قفل‌های درب منزل انجام می‌شد، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس، تحقیقات خود را برای دستگیری عامل این سرقت‌ها آغاز کردند و با توجه به شیوه و شگرد سارق در انجام سرقت‌ها، یک سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی کردند.

خالقی با اشاره به انجام هماهنگی قضائی، گفت: مأموران مخفی‌گاه متهم را شناسایی و پس از دستگیری وی، در بازرسی از مخفیگاه وی بیش از نیم کیلو طلاجات سرقتی کشف کردند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۳۷ فقره سرقت منزل و طلاجات و اموال با ارزش شهروندان در شهر یزد اعتراف کرد و با دستور قاضی پرونده، روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد یادآور شد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که هنگام مسافرت و زمانی که در خانه حضور ندارند، از نگهداری طلا، وجه نقد هم‌چنین اموال و اشیاء قیمتی و با ارزش در منزل خودداری کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..