درخشش دارت باز یزدی و تصمیم گیری درباره بازگشایی باشگاه‌ها

اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از تصمیم گیری درباره بازگشایی باشگاه‌ها پس از هفته‌ها تعطیلی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، در حالی که گروه شغلی باشگاه‌های ورزشی با پیگیری‌های وزارت ورزش از ۳ و۴ به یک و دو تغییر کرده و با ابلاغ این وزارتخانه در استان‌هایی که وضعیت کرونایی نارنجی دارند باشگاه‌های ورزشی می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند، اما این مساله همچنان محقق نشده است.

با اعلام معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان باید این طرح در ستاد استانی مقابله با کرونا تایید و سپس به باشگاه‌های ورزشی ابلاغ شود.

هاشمی افزود: در حال پیگیری برای ابلاغ این طرح از ستاد استانی مقابله با کرونا هستیم تا باشگاه‌های ورزشی بعد از هفته‌ها تعطیلی دوباره فعالیتشان را آغاز کنند.

درخشش دارت باز یزدی در مسابقات آنلاین کشور

در این مسابقات که در خراسان شمالی و در رده سنی جوانان برگزار شد محمد عرفان مهرکیش از یزد به جمع ۱۶ نفر پایانی صعود کرد. ۳ دارت باز یزدی در این مسابقات حضور داشتند.

حضور بسکتبالیست یزدی در تیم دسته یکی پاس بندرلنگه

سید حسین حسینی بازیکن ۱۷ ساله زارچی که سابقه حضور در اردو‌های تیم ملی و همچنین کسب عنوان قهرمانی کشور با تیم نوجوانان مهرام تهران را دارد امسال با پیراهن تیم پاس بندرلنگه در رقابت‌های دسته یک بزرگسالان کشور به میدان می‌رود.

انتخاب سرمربی جدید تیم والیبال خاتم تا چند روز آینده

مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان با اعلام این خبر گفت: پس از کناره گیری نفرزاده با چند مربی وارد مذاکره شدیم، ولی هنوز با هیچ کدام به توافق نرسیدیم.

جدیدی افزود: با توجه نتایج ضعیفی که تا اینجای لیگ به دست آمده است، قصد داریم به زودی و برای دو بازی باقیمانده دور رفت سرمربی جدید را معرفی کنیم.

اردکانی‌ها با هدایت نفرزاده از ۱۱ بازی ۱۱ امتیاز گرفتند و با قرار گرفتن در رده نهم جدول چهارده تیمی در این فصل هم خطر سقوط از لیگ برتر والیبال رو احساس می‌کنند

خاتم در دو بازی باقیمانده از دور رفت لیگ هفته آینده بازی‌های سختی رو با پیکان و فولاد سیرجان دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..