فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:

کشف ۶۵ میلیارد ریال کالای اساسی احتکار شده از یک انبار در یزد

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک انبار ۶۵ میلیارد ریال انواع مواد خوراکی و کالاهای اساسی احتکار شده را کشف کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد،  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با احتکار کالا، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار در شهر یزد مطلع شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد، فردی با احتکار انواع کالاهای اساسی و ضروری مردم قصد دارد تا از وضعیت اقتصادی موجود، سوء استفاده کند، افزود: ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی این انبار را در یکی از خیابان های اصلی شهر یزد شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی به بازرسی از آن پرداختند.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: در بازرسی انجام شده از این انبار ۴۲ هزار و ۶۰۰ حلب پنج کیلویی روغن خوراکی، ۴۷ هزار و ۴۸۷ بطری انواع روغن های سرخ کردنی و زیتون همچنین ۱۱ تن رب گوجه، هشت تن شکر، سه تن قند و ۳۰ تن برنج ایرانی و خارجی کشف شد.

بهدانی فرد با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه و معرفی وی به مراجع قانونی عنوان کرد: کارشناسان ارزش این محموله احتکاری را ۶۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه کالاهای کشف شده تحویل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شد، افزود: مبارزه با مفسدان اقتصادی و افرادی که قصد ضربه زدن به اقتصاد کشور و ایجاد مشکلات در زندگی مردم را داشته باشند با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..