ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر از اسفندماه

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بافق: انتخابات ششمین دوره‌ی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، سید مهدی طلائی مقدم با اشاره به زمان ثبت نام داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر افزود: ثبت نام داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

وی، همچنین به زمان ثبت نام شورا‌های اسلامی روستا‌ها نیز اشاره و عنوان داشت: ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی روستا‌ها از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲فروردین ماه۱۴۰۰ (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

 

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بافق تصریح کرد: داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه کنند و داوطلبان شورای اسلامی شهر از تاریخ ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹ و داوطلبان شورای اسلامی روستا‌ها از تاریخ ۱۶ دی ماه سال ۹۹ می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، یا دفاتر پلیس ۱۰+ یا سامانه‌ی جامع خدمات الکترونیک قضایی (WWW.ADLIRAN.IR) نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه کنند.

 

طلائی مقدم، در پایان با اشاره به اینکه برخی از افراد به دلیل اشتغال در برخی از سمت‌ها مجاز به شرکت در انتخابات شورا‌ها نیستند عنوان داشت: با استناد به ماده‌ی ۳۲ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی، برخی اشخاص به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن برای شورا‌های اسلامی محرومند مگر آن که قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا دهند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..