پرداخت هفت میلیاردو ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات نوسازی در بهاباد

no-thumbs

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهاباد از اعطای 7 میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستائی به روستائیان شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز مجتبی رفیعیان بهابادی صدور ۲۶۸ جلد سند مالکیت شهری و روستایی، تملک زمین ،ارائه ۷۴ فقره خدمات فنی به روستاییان جهت اخذ پروانه ساختمانی و سند را از دیگر فعالیت ها برشمرد.
به گفته وی واگذاری ۵۸ قطعه مسکونی و تجاری در روستاهای شهرستان ، اتمام عملیات ساخت ۲۰ واحدی مجموعه بهار و اخذ پایان کار و سند آنها، اعطای ۲۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ ۴۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ،اعطای ۱۶ فقره تسهیلات تعمیری جمعا به مبلغ یک میلیارو ۶۰۰ میلیون ریال به روستائیان ازدیگر فعالیتهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهاباد است.
به گزارش ایرنا،رفیعیان گفت :عملیات عمرانی در ۵ روستای شهرستان انجام که در این زمینه جمعا مبلغ چهار میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال هزینه گردیده است .
وی به اجرای طرح هادی در روستاهای بهاباد اشاره کرد و افزود : تهیه طرح هادی روستاهای ده علی،سیمکوئیه،بهدان،فودیج،همیجان،خدآفرین ،حسین آباد باقری،باب دهوئیه پایین، جعفر آباد، خیرآباد،ده محمد رفیع،دهنوملااسماعیل،رحیم آباد،پرک،درب هنز و زارکوئیه در دست تهیه است که در سالجاری اجرا خواهد شد.
بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری یزد قرار دارد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..