استاندار یزد:

اقتصاد مقاومتی زمینه فراهم شدن خدمت بیشتر به مردم

استاندار یزد گفت: با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی زمینه خدمت به مردم، آرامش جامعه، امکان رفع بیکاری، ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان، حل مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به واحدهای نیمه تمام بیشتر می شود.

به گزارش یزدی نیوز  سیدمحمد میرمحمدی یکشنبه شب در جلسه ستاد راهبری و اقتصاد مقاومتی استان یزد گفت: دولت تدبیر و امید برای پیاده کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ۱۲ برنامه ملی، ۶۰ طرح و ۲۵۰ پروژه مرتبط ارائه کرده و برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۹۵ لازم است با سرعت و دقت لازم در راستای اجرایی شدن این مهم و ارائه این خدمت شایسته به مردم گام برداریم.
وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت و تدبیر و امید ،جدیت و تلاش در تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: این اقتصاد دارای ابعاد مختلف و متنوعی است و به ‌عنوان‌مثال اگر بخواهیم گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را مطرح و در جامعه فرهنگ‌سازی لازم را ترویج کنیم شایسته است همه مردم در استفاده از کالاهای ایرانی و مراقبت بیشتر از تولید داخلی به یکدیگر تذکر دهند.
وی اضافه کرد: این طرحها از سوی دولت طراحی و تدوین شده تا اقتصاد مقاومتی رو کاغذ نمانده و عملی شوند.
استاندار یزد تاکید کرد:در راستای اجرای این طرحها باید با شادابی ،علاقه، همدلی و همکاری افزون تر از همیشه کار کنیم تا اقتصاد مقاومتی اجرا شود.
وی در بخش نخست سخنانش با اشاره اتفاقات خوب سال گذشته گفت:سال ۹۴مردم مسؤولان همت زیادی کرد که در چند جریان انتخابات و سفر رییس جمهوری تجلی یافت.
میرمحمدی با تقدیر از مردم، مسؤولان و بویژه رسانه ها در انتخابات با شکوه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد:در این انتخابات در عین رقابت، رفاقت موج می زد و اثری از تندی و بداخلاقی دیده نشد که اینها نشانگر بلوغ سیاسی مردم و سعه صدر نامزدها و طرفدارانشان است.
نماینده عالی دولت در استان یزد با اشاره به ظرفیت خوب دارالعباده در حوزه های مختلف از تلاش و بی طرفی مسؤولان استان در انتخابات تقدیر کرد و گفت:مردم و مسؤولان این استان یک فرهنگ مذهبی و ایمان قوی دارند که در انتخابات نشان دادند از سوی دیگر عدم اعتراض بعد از برگزاری انتخابات نشانگر اعتماد به دست اندرکاران بود که باید پاس داشته و تقویت شود.
میرمحمدی اظهار امیدواری کرد تا انتخابات در حوزه مهریز هم بخوبی رقم خورده و مطلوب برگزار شود.
استاندار یزد با اشاره به سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان یزد استقبال بی نظیر از این کاروان و انعکاس مثبت ملی و جهانی آن را ناشی از همکاری همه مردم و دست اندکاران عنوان کرد.
به گزارش ایرنا،میرمحمدی تاکید کرد:این سفر پرخیر و برکت بود و ۹۷۰میلیارد تومان اعتبار برای استان به همراه داشت که باید ۱۰۰درصد تخصیص یابد.

بخش نظردهی بسته شده است..