سنگ آهن بافق تعطیل نمی‌شود

مدیر عامل شرکت سنگ آهن گفت: شرکت‌ها و معادن تولیدی در هیچ کدام از وضعیت سه گانه تعطیل نخواهد بود.

به گزارش یزدی نیوز، رضا فلاح درباره تعطیلی معادن اظهار داشت: سنگ آهن شرکت دولتی نیست و در صورت توقف تولید، هزینه‌ای برای پرداخت حقوق و مزایا پرسنل نخواهد داشت. ما حضور نیرو‌ها را کمتر کرده ایم تا تجمیعی نباشد.

 

وی افزود: اگر فردی بدون استفاده از ماسک به اداره یا قسمتی مراجعه کند، هیچگونه خدماتی به او ارائه نمی‌شود.

 

فلاح ادامه داد: بیماری کرونا درازمدت است و بر این اساس گندزدایی محیط و آموزش و اطلاع رسانی را به صورت پررنگ پیگیری می‌کنیم.

 

مسئول محیط زیست و بهداشت محیط شرکت سنگ آهن با اشاره به عدم وجود مشکلی حاد در این شرکت گفت: با توجه به عدم کشف واکسن کرونا، همه پرسنل باید چهار اصل شستشوی صحیح دست ها، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و گندزدایی مکان‌های آلوده را انجام دهند.

 

فتاحی مهمترین موضوع را غربالگری برای تشخیص بیماری عنوان کرد و افزود: نوع رفتار ویروس کرونا به گونه‌ای است که افراد با علائم سرماخوردگی را نیز باید فرض کرونا گرفت و نمی‌توان از یکدیگر جدا دانست و در صورت بروز هرگونه علائم به پزشک مراجعه نمایند.

وی تأکید کرد: ۷۰۷ پرسنل شرکت بر اساس نظر پزشک در دو ماه گذشته دورکاری کرده که ۴۳۵ نفر دارای علائم مثبت کرونا و بقیه مشکوک به کرونا یا در ارتباط با بیماران مبتلا بوده اند. بیشترین پرسنل درگیر با این بیماری در سنین ۳۰ تا ۳۹ سال بودند.

فتاحی از نصب دستگاه کارت زنی، نظارت و بازرسی مستمر، تذکر و جریمه افراد بی توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی، نصب پنجره و تهویه و نصب بنر برای اطلاع رسانی به پرسنل از اقدامات صورت گرفته در این شرکت یاد کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..