روحانیون تولید را در روستا‌ها احیا کنند

امام جمعه یزد بر لزوم حرکت امامان جماعت روستا در مسیر استعدادیابی تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با ائمه جماعت روستا‌های محروم فعال در طرح محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان یزد گفت: ارزش کار تبلیغ و رسیدگی به محرومان و تقویت معنویت در مردم نزد خدای متعال بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: در گذشته بسیاری از بزرگان و چهره‌های شاخص از روستا‌ها رشد کرده اند و اکنون نیز می‌توان با شناسایی استعداد‌ها و هدایت آنها، اقدام به نخبه پروری کرد.

وی خطاب به امامان جماعت روستا بیان کرد: کار شما برای خداست بنابراین نیت خود را نیز خدایی کنید و اطمینان داشته باشید که خداوند اجر معنوی بسیاری به شما خواهد داد.

آیت الله ناصری بر لزوم مشارکت طلبیدن مردم و دهیاران در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: در برخی کار‌ها باید از دهیار و مردم کمک بگیرید و در اموری که ممکن است منفعت مالی دارد ورود نکنید که خدای ناکرده عده‌ای به این بهانه نسبت‌های ناروا به روحانیون ندهند.

ناصری ادامه داد: در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی باید اهل روستا را به کار بگیرید تا از حالت خمودگی خارج شوند و امامان جماعت روستا طرح و ایده بدهند و اجرا را بر عهده جوانان بگذارند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..