راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی برخط در دفاتر پیشخوان یزد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا و مصوبات کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت، از راه اندازی سامانه نوبت‌دهی انلاین دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.

«محمدرضا پاکدل» با اشاره به شرایط بیماری کرونا و اهمیت سیستم نوبت دهی، افزود: سیستم مذکور ضمن صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه مراجعان به دفاتر، نقش بسزایی در رعایت فاصله اجتماعی دارد.

وی افزود: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا در خصوص فاصله گذاری اجتماعی و با هدف مدیریت صف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و همچنین تعیین موقعیت دفاتر خدمات دهنده با هدف اطلاع مردم از نزدیکترین دفتر پیشخوان و کاهش تردد، اپلیکیشن موبایلی دفاتر پیشخوان عملیاتی شده است.

رئیس کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خاطرنشان کرد: با استفاده از این سامانه، مراجعه کنندگان میتوانند از دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور نوبت اینترنتی دریافت نمایند و در زمان مشخص شده به دفتر مورد نظر مراجعه کنند.

پاکدل مهمترین ویژگی های سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر پیشخوان را، دریافت نوبت بدون نیاز به مراجعه حضوری، معرفی نزدیکترین دفتر بر اساس آدرس کاربر و انتخاب نوبت در روز و ساعت مورد نظر بیان کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، براساس این گزارش متقاضیان می‌توانند با استفاده از وبسایت nobat.epishkhan.ir یا دریافت نسخه اندروید، از این خدمات استفاده کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..