به همت هیئت انصار ولایت؛

شبکه تلویزیونی مجازی ادبستان بهشت در یزد راه‌اندازی شد

شبکه تلویزیونی مجازی ادبستان بهشت با عنوان «ادب تی‌وی» به همت هیئت انصار ولایت در فضای مجازی اسکای‌روم به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر ادبستان بهشت  اظهار داشت: شبکه تلویزیونی مجازی «ادب تی‌وی» پنج‌شنبه‌های هر هفته با ارائه برنامه‌های متنوع، سعی در جذاب‌ کردن مباحث آموزشی و تربیتی برای دانش‌آموزان مخاطب خود دارد.

محمد حسنی درباره هدف از راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی افزود: غیرحضوری شدن مدارس و تدریس از راه دور برای دانش‌آموزان خسته کننده و یکنواخت شده همچنین در آموزش حضوری، فوق‌برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان داشتیم که به خاطر تدریس غیرحضوری برگزار نمی‌شود، بنابراین تصمیم گرفتیم در فضای اسکای‌روم این شبکه تلویزیونی را راه‌اندازی و ضمن جذاب‌ کردن مباحث آموزشی، مباحث فوق‌ برنامه را تحت عنوان «معصوم‌شناسی» و «آداب زندگی» برگزار کنیم.

وی بیان کرد: این شبکه تلویزیونی شامل شش شبکه قرآن، خبر، مستند، سلامت، ورزش و تماشا است که شبکه قرآن و خبر به طور ثابت و دیگر شبکه‌ها به تناسب مباحث به ارائه مطالب آموزشی و تربیتی می‌پردازند.

حسنی درباره محتوای شبکه‌ها گفت: «شبکه قرآن» شامل قرائت زنده سوره‌ها، پیام قرآنی کتاب قرآن و توضیح در مورد آن، برنامه‌هایی باعنوان نور هدایت (معصوم شناسی)، بهتر زندگی کنیم (آداب اسلامی)، کلیپی از قرار معنوی بچه‌ها در طول هفته و… است.

وی افزود: «شبکه خبر» نیز شامل خبرهای ادبستان و فعالیت‌های مختلف دانش‌آموزان در طول هفته جاری است که به اطلاع آنان رسانده می‌شود و «شبکه مستند» نیز شامل مستند فعالیت و پژوهش‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های علمی و پژوهشی و پرورشی است.

حسنی ادامه داد: «شبکه سلامت» ارائه آداب مربوط به سلامت و نکات بهداشتی؛ «شبکه ورزش» شامل برنامه‌های ورزشی و «شبکه تماشا» شامل نماهنگ و عکس‌ از فعالیت‌ها و کمک‌های دانش‌آموزان در خانه است.

مدیر ادبستان بهشت یکی از ویژگی‌های خاص این شبکه تلویزیونی را کمک خود دانش‌آموزان در تهیه نماهنگ‌ها و ارتباط تصویری و زنده با دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این شبکه ارتباط زنده تصویری با کادر آموزشی و مهمانان مرتبط با مباحث آموزشی و تربیتی در استودیوی مرکزی است.

ادبستان دخترانه بهشت، وابسته به مجتمع آموزشی تربیتی هیئت انصار ولایت است که با رویکرد دینی سعی در ارائه مباحث آموزشی و تربیتی دارد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..