به منظور کمک به کادر درمان؛

۳۰ جهادگر هیئت انصار ولایت یزد در بیمارستان گودرز مستقر شدند

معاون سرمایه انسانی هیئت انصار ولایت یزد از استقرار ۳۰ جهادگر این هیئت در بیمارستان گودرز به منظور کمک به کادر درمان و خدمت به بیماران کرونایی مستقر شدند.

حجت الاسلام مروستی زاده  اظهار داشت: حدود ۳۰ نفر از جهادگران هیئت انصار ولایت یزد در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حضور جوانان مخلص در میدان مقابله با کرونا، برای خدمت به بیماران و کمک به کادر درمان، پس از آموزش‌های لازم در بیمارستان گودرز مستقر شدند.

وی افزود: این خادمان جهادگر به صورت روزانه در دو شیفت کاری مشغول انجام امور خدماتی و فرهنگی در این واحد درمانی هستند.

مروستی زاده عنوان کرد: پذیرایی از بیماران و کادر درمان، همراهی و روحیه بخشی به بیماران، برقراری ارتباط بین بیماران و خانواده‌ها، حمل و نقلِ دارو و مواد غذایی، تهیه آب میوه، انجام امور شخصی بیماران و ایجاد فضای نشاط از جمله فعالیت‌های خدماتی این گروه جهادی است.

وی همچنین با اشاره به اقدام زیبای جهادگران هیئت انصار ولایت برای تقویت روحیه بیماران کرونایی در بیمارستان گودرز یزد بیان کرد: جمعی از مبلغان جهادگر نیز برای خدمت به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان گودرز، با بردن پرچم حرم‌های مقدس اهل بیت علیهم السلام، توسل به محضر آنان و اهدای بسته تبرکی، آرامش و امید را برای این بیماران به ارمغان می‌برند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..