تکذیب ممنوعیت واگذاری سیم کارت به اتباع خارجه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: اتباع غیر ایرانی مجاز، شکایات از نحوه دریافت خدمات ارتباطی را در سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت کنند.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا پاکدل با اشاره به گلایه یک هنرمند مهاجر افغانستانی از شیوه واگذاری سیم کارت به اتباع افغان و پاسخ آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: واگذاری سیم کارت به مهاجرین قانونی افغانستانی، منع قانونی ندارد و هر تبعه خارجی با مدارک هویتی می‌تواند سه سیمکارت به نام خود خریداری کند.

 

وی افزود: دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیز موظف به ارائه خدمات به اتباع غیر ایرانی هستند و اتباع غیرایرانی در صورت نارضایتی یا مشکل در دریافت خدمات قانونی می‌توانند شکایت خود را در سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت یا با شماره ۱۹۵ تماس بگیرند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

پاکدل با اشاره به اینکه اخیرا تغییرات لازم در سامانه ۱۹۵ به منظور دریافت شکایات، مختص به اتباع غیرایرانی انجام شده است، ادامه داد: شکایات اتباع خارجی در سامانه ۱۹۵ در کوتاهترین زمان رسیدگی و با دفاتر متخلف برخورد خواهد شد.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تأکید کرد: در سه ماهه دوم سال جاری شکایات دفاتر پیشخوان که در سامانه ۱۹۵ ثبت شده ۱۴ مورد بوده، که به همه این شکایات رسیدگی شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..