پنج هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان یزد

no-thumbs

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از انجام حدود پنج هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان در راستای طرح نظارتی ویژه نوروز امسال خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز مسعود زارع با بیان اینکه این طرح از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه ۹۵ ادامه داشت افزود: بر اساس بازرسی های انجام شده ۴۸۰ پرونده تخلف به ارزش ۴۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۵۰۰ ریال تشکیل شد.
وی با اشاره به اینکه از مجموع پرونده های متشکله ۳۸۸ مورد آنها به تعزیرات حکومتی ارسال شد گفت: بیشترین پرونده های متشکله در گروه کالایی میوه، شیرینی آجیل ،خشکبار و خدمات عمومی بوده است.
سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد عمده ترین تخلفات صورت گرفته را گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بیان کرد.
زارع اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی و یا انتقاد، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن ۱۲۴ به کارشناسان این سازمان اطلاع دهند.
طرح نظارتی ویژه نوروز با هدف ایجاد بستر مناسب برای تامین کالاهای اساسی مردم، جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مردمی و پرونده های متشکله، با توجه به ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالاها و خدمات مورد تقاضای عموم مردم در مراحل تامین، توزیع و ارایه خدمات و قیمت اجرا شد.
مجموع بازرسان سازمان صنعت ، معدن ، تجارت و اتاق اصناف استان یزد ۴۲ نفر است همچنین تعداد واحدهای صنفی استان یزد ۴۰ هزار مورد می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..