آغاز ثبت نام طرح جبرانی معیشتی در استان یزد

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان: ثبت نام در طرح جبرانی معیشت خانوارها در قالب پرداخت کمک بلاعوض ماهانه ۱۰۰ هزار تومان به تعداد اعضای خانوارهای مشمول و پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز، عماد تشکری درباره طرح حمایتی جبرانی معیشت خانوار‌ها در محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: ماهانه مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر یک از اعضای خانوار‌های آسیب دیده از کرونا پرداخت می‌شود.

 

وی افزود: این مبلغ از آذرماه تا پایان سال جاری به مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار پرداخت می‌شود. تعداد اعضای خانواده نیز با توجه به زمان پرداخت وام اول یعنی فروردین سال ۱۳۹۹ درنظر گرفته می‌شود.

 

تشکری ادامه داد: خانوار‌های مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمدی ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی خانوار‌ها بوده‌اند، مشمول این طرح هستند.

 

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین از پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرست خانوار خبر داد و تأکید کرد: تمامی افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند.

 

تشکری ادامه داد: متقاضیان صرفا کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال نمایند،.شهروندان عزیز تنها یک بار پیامک ارسال کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..