مسئول بسیج اصناف استان یزد:

موج تفکر بسیجی در بازار یزد

مسئول بسیج اصناف استان یزد گفت: امروز در شرایط سخت کرونا، تفکر بسیجی در بازار و اصناف یزد موج می‌زند.

به گزارش یزدی نیوز، محمد اسلامی، در دیدار هیئت رئیسه اتاق اصناف و جمعی از روسای اتحادیه ها به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه یزد اظهار داشت: امروز تفکر بسیجی در بازار و اصناف یزد موج می زند و بسیاری از افرادی که خود به لحاظ کسب و کار دچار مشکل شده اند و کرونا به آنها لطمه زده، با روحیه بسیجی اقدامات ارزشمندی انجام داده اند.

وی عنوان کرد: اصناف استان یزد در شرایط سخت اقتصادی که دارند، در نوبت دوم کمک مومنانه بیش از ۲۵ هزار پرس غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع کردند همچنین ۴ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار بسته بهداشتی نیز توسط اصناف تهیه شد و در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار گرفت.

مسئول بسیج اصناف استان یزد از همدلی کسبه و بازاریان با مردم و مسئولان قدردانی کرد و گفت: این همبستگی و همدلی جای تقدیر و تشکر دارد.

پیشگامی اصناف یزد در کمک به آسیب دیدگان کرونا

رئیس اتاق اصناف استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به همراهی بسیار خوب اصناف یزد از اوایل اسفندماه سال گذشته تاکنون اظهار داشت: تورم، رونق بازار را از بین برد و از سوی دیگر شیوع کرونا مشکلات بسیاری برای اصناف و بازاریان ایجاد کرد اما با وجود اینکه درآمدی کسب نمی کردند، از نیازمندان دستگیری کردند.

علیرضا حسنی با بیان اینکه بازاریان استان یزد همواره در کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل، زلزله، کرونا و … پیشقدم بوده اند، افزود: امروز نیز کرونا جان و مال مردم را تحت تاثیر قرار داده و بازاریان یزد به رغم اینکه خود در معرض خطر هستند، سبدهای حمایتی در چند نوبت برای نیازمندان فراهم کردند.

وی، تولید ماسک، خرید دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها را از اقداما اصناف و بازاریان یزد برشمرد و گفت: احساس مسئولیت اصناف یزد در شرایط ویژه همواره در کشور زبانزد است.

رئیس اتاق اصناف یزد تاکید کرد: در این شرایط اصناف از دولت انتظار دارند همانگونه که بازاریان با دولت و تصمیم‌های دولت همراهی می‌کنند، دولت نیز مراعات آنها را در زمینه مالیات و … بکند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..