کسب رتبه نخست استان یزد در زمینه اهدای پلاسمای بهبود یافتگان کرونا

استاندار یزد گفت: با مشارکت خوب بهبودیافتگان از بیماری کرونا در اهدای پلاسما، استان یزد موفق به کسب رتبه نخست اهدای پلاسما در کشور شد.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر طالبی در جریان بازدید از اداره کل انتقال خون استان یزد گفت: این مجموعه همواره در طول سال های گذشته به عنوان یکی از اداره های برتر و سرآمد انتقال خون در کشور مطرح بوده و رتبه های خوبی را در زمینه اهدای خون کسب کرده ایم.
وی با اشاره به ضرورت اهدای پلاسمای بهبودیافتگان کرونا، اظهارداشت: خوشبختانه استان یزد در زمینه اهدای پلاسمای بهبودیافتگان از ویروس کرونا رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده و در این شرایط علاوه بر اینکه پلاسمای مورد نیاز شهروندان تامین می شود، توانستیم به استان های دیگر کشور نیز کمک کنیم.
طالبی ادامه داد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش حجم فعالیت های مراکز انتقال خون لازم بود از پرسنل خدوم این اداره کل قدردانی کنیم که خوشبختانه با انگیزه بسیار بالای آنها مواجه شدیم.
استاندار یزد در پایان ضمن قدردانی از مشارکت مردم در زمینه اهدای خون و پلاسما، اظهارامیدواری کرد: امیدواریم با تداوم مشارکت مردم و رفع برخی از مشکلات و دغدغه هایی که به ویژه در حوزه تجهیزات انتقال خون استان وجود دارد، بتوانیم اداره کل انتقال خون استان را به عنوان یکی از پایگاه های مهم و اصلی تامین خون و فرآورده های خونی کشور تبدیل کنیم.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..