آموزش ۵هزار نفر در دوره های قرآنی استان یزد

no-thumbs

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم گفت: بیش از پنج هزار نفر در دوره های قرآنی استان یزد آموزش داده شدند.

 به گزارش یزدی نیوز محمد حسین شایق، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یز گفت: ما در استان یزد برنامه های مختلفی را در زمینه های قرآنی داریم که خانواده ها نیز از آن ها بهره مند می شوند.

وی افزود: آموزش قرائت نماز در قالب طرح با قرآن در زلال اعتکاف، آموزش قرآن ویژه کارکنان دولت و کارگزاران حج و زیارت، آموزش قرائت قرآن کریم در سطوح یک، دو و سه، آموزش مفاهیم قرآن کریم سطح یک، آموزش قرآن پیش دبستانی از جمله برنامه های ما در این بخش ها است.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد خاطرنشان کرد: در این راستا ما برنامه ها و دوره های مختلفی را برگزار کردیم که  در قالب هفت عنوان طرح و در مجموع ۲۸۱ کلاس و دوره آموزش های عمومی قرآن کریم برگزار کردیم.

به گزارش شبستان، حجت الاسلام شایق گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۳۷۴ نفر از آموزش های عمومی قرآن کریم در استان بهره مند شده اند که در سال گذشته پنج هزار و ۳۷۴ نفر از آموزش های عمومی قرآن کریم در استان بهره مند شده اند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..