در اولین برنامه تلوزیونی” با ورزش” شبکه تابان سال ۹۵ چه گذشت؟

نخستین قسمت برنامه باورزش شبکه تابان بعد از سه هفته وقفه جمعه شب به روى آنتن رفت.

به گزارش یزدی نیوز برنامه با ورزش تحت الشعاع حضور  هفته گذشته وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت که مدیر کل ورزش و جوانان یزد به تشریح این سفر پرداخت.
شریعتى در این برنامه که سفر وزیر را سرزده خواند به موکول کردن اعلام نام هشت پروژه ورزشى در اواسط اردیبهشت ماه که با اعتبار تقریبا هفده میلیاردى تاسیس می شود سخن گفت.
وى دستاورد هاى سفر گودرزى را قول مساعدت واگذارى امور ورزشى به بخش خصوصى و دو برابر شدن اختصاص اعتبارات هیات هاى ورزشى به مبلغى نزدیک به ٢میلیارد و٤٠٠میلیون تومان اعلام کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان به رفع ابهام سوال مرشدى در مورد تغییر کاربرى پیست دوچرخه سوارى به دو میدانى پرداخت و گفت در حاشیه این پیست برخى رشته هاى دو و میدانى قابلیت استفاده از ان رادارند.
نظرسنجى پیامکى این برنامه اولویت ورزش یزد در سال جدید بود که از جمع نگاه جدى به ورزش همگانى ،تکمیل پروژه هاى ورزشى ،پالایش هیئت هاى ورزشى و حمایت از تیم هاى حاضر در مسابقات کشورى اخرین مورد از دید مردم با کسب ٣٥/١٩درصد اولویت اول ورزش یزد خواهد بود.
عظیمى زاده شهردار یزد نیز مهمان تلفنى این برنامه بود و به توضیحاتى مبنى بر افتتاح ٢٠محل ورزشى روباز با هدف زنده کردن ورزش محلات پرداخت.
مجید باقرنیا سرمربى فولاد دیگر مهمان حاضر در برنامه بود و تیم قدرتمند این روزهاى لیگ یک را همان تیمى دانست که سرخورده از شکست هاى متعدد بوده و با کاهش تعداد بازیکنان از ٣٧به٢٣نفر تیم توانسته نظم قابل قبولى را کسب کند.
وى همه ى دوستداران فوتبال یزد را به حمایت از فولاد تشویق کرد و از برگزارى نشستى با حضور مدیر کل ورزش و جوانان براى رفع مشکلات این تیم در طى چند روز اینده خبر داد.
کیانا احمدى تکواندوکار اینده دار یزدى با حضور در برنامه هدف اصلى خود را در سال جدید عضویت در تیم ملى و کسب مقام اسیایى دانست که این هدف از دید او ممکن است.

بخش نظردهی بسته شده است..