ابطال ۵۰ موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در یزد

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از ابطال ۵۰ فقره موافقت اصولی تاسیسات گردشگری صادره از سال‌های گذشته در استان خبر داد.

«محمد میرشمسی» در این رابطه تصریح کرد: مجوزهای مذکور به دلیل ارائه نکردن مدارک و مستندات لازم مانند نقشه‌های معماری و اجرایی و پیگیری نکردن بابت اخذ دیگر مجوزهای مربوطه مانند پروانه ساختمانی است.

وی افزود: از دیگر دلایل ابطال این مجوزها می‌توان تغییر کاربری و تجهیز کارگاه پس از صدور اخطاریه و مهلت مصوب و با رویکرد ایجاد فرصت و ظرفیت‌سازی مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران و متقاضیان واجد شرایط دانست.

این مسئول با بیان این که موافقت‌های اصولی باطل شده مربوط به ایجاد هتل، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بوم گردی، سفره خانه سنتی و مجتمع گردشگری در سطح استان است، گفت: موافقت اصولی صادره جهت ایجاد تاسیسات گردشگری، دارای مهلت یک ساله بوده که این مهلت حداکثر یک بار به مدت شش ماه قابل تمدید است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی یزد، میرشمسی در پایان خاطرنشان کرد: پس از این مهلت، در صورت پیگیری و انجام مراحل ابلاغی نسبت به صدور مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل اقدام خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..