مدیرکل ارشاد استان خبر داد:

اختصاص ۵۰میلیون برای حمایت از فیلمسازان تفتی

no-thumbs

مدیرکل ارشاد استان یزد در پنجمین همایش فیلمسازان تفتی از اختصاص 50 میلیون تومان برای حمایت از این قشر هنرمند خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز فرماندار تفت در پنجمین همایش فیلسمازان تفتی با تبریک سال جدید و ایام ولات حضرت زهرا(س)، گفت: خوشحال هستیم که اولین برنامه فرهنگی سال جدید ما با حضور در جمع فیلمسازان شهرستان تفت است.

«محمود زارع رشکوئیه» با ابراز خرسندی از حضور مسئولان استان در همایش، گفت: حضور شما عزیزان در چنین همایش هایی باعث دلگرمی متولیان و شرکت کنندگان می شود.

وی با تشکر از حمایت های مدیرکل صداوسیمای استان، تصریح کرد: بعضی از مناطق شهرستان تفت هنوز از پوشش شبکه دیجیتال برخوردار نیستند که امیدواریم با نظر مساعد جناب دکتر پهلوانیان این موضوع حل شود و مردم بتوانند از خدمات صدا وسیما بهره ببرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این همایش گفت: در جلسات که با حضور فرماندار تفت با معاون وزیر برگزار کردیم مبلغ پانصد میلیون ریال برای حمایت از فیلمسازان شهرستان تفت تخصیص پیدا کرد.

«غیاثی»، افزود: این مبلغ از سوی تهران وارد استان شده است و ان شالله به زودی به شهرستان تفت داده خواهد شد.

غیاثی همچنین از اختصاص پانصد میلیون ریال دیگر برای ده نفر از تولیدکنندگان فیلم های کوتاه در استان خبر داد و افزود: اولویت این اعتبار به تولیدکنندگان فیلم کوتاه رضوی است.

به گزارش خبرنگار صبح تفت،مدیرکل صدا و سیمای استان یزد نیز در این همایش با بیان اینکه با دعوت تلگرامی یکی از هنرمندان تفتی به این همایش آمدم، اظهار داشت: تاکنون برخی فیلم های کوتاه هنرمندان فیلم ساز شهرستان تفت از سیمای یزد پخش شده و آمادگی مرکز برای پخش دیگر فیلم های تولیدی هنرمندان در سیمای مرکز استان وجود دارد.

«پهلوانیان» همچنین از آمادگی مرکز صدا وسیما یزد برای تولید تله فیلم خبر داد و گفت: فلیمسازان استان می توانند با ارائه طرح فیلم خود و پس از تاییدیه در شورای تهران نسبت به ساخت فیلم خود با بودجه و امکانات صداوسیما اقدام کنند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..