جانشین فرمانده سپاه الغدیر:

مردم گزارش‌های احتکار و گران‌فروشی را به اطلاعات سپاه اعلام کنند

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از مردم خواست تا گزارش‌های احتکار و گران‌فروشی را علاوه بر تعزیرات و شماره 124، به اطلاعات سپاه نیز اعلام کنند.

به گزارش یزدی نیوز، سرهنگ حسین زارع کمالی  در جلسه ساماندهی وضعیت اقتصادی استان یزد با اشاره به گرانی‌های افسارگسیخته اظهار داشت: تمام عناصر مدیریتی باید نسبت به این شرایط احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه کمک به نظارت بر بازار در دستور کار سپاه الغدیر استان یزد است، افزود: ۲۰۰ نفر از نیروهای بسیجی و پاسدار به تیم‌های بازرسی و شناسایی انبارهای احتکار کالا در سطح استان پیوسته اند و با محوریت بازرسان رسمی و گزارش‌های مردمی، فعالیت می کنند.

زارع کمالی تصریح کرد: شهروندان می توانند تمام گزارش‌های گران‌فروشی، احتکار کالا، مفاسد اقتصادی را به سامانه ۱۱۴ اطلاعات سپاه و ۱۲۴ سازمان صمت اعلام کنند.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد در ادامه برخورد قاطع دستگاه قضایی با مدیران منفعل و ناکارآمد در این زمینه را ضروری و حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: اجرای طرح های نظارت بر بازار با محوریت توزیع کالاهای اساسی به منظور کاهش گرانی های غیرقانونی محصولاتی نظیر گوشت مرغ، گوسفند، روغن و شکر ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود کمک به افزایش تولیدات دامی با تلاش دستگاه‌های متولی را از دیگر الزامات اجرایی برای مدیریت شرایط موجود کشور دانست و بیان کرد: افزایش میزان ذخائر و کاهش قیمت نهادهای دامی استان ضروری است.

جانشین سپاه الغدیر تأکید کرد: بازنگری در روند قیمت گذاری اجناس، تولیدات و کالاهای اساسی، جلوگیری جدی از قاچاق کالا و تقویت هم افزایی بین دستگاه های نظارتی استان از دیگر الزامات اجرایی برای ساماندهی شرایط کنونی استان از نظر اقتصادی است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..