کمک ۴۰ میلیونی خیر یزدی برای طرح نان مهربانی

یک خیر یزدی با واریز ۴۰ میلیون تومان به حساب آستان قدس رضوی در طرح سفره مهربانی سه، شرکت و زمینه تهیه نان ۱۷۷ خانواده نیازمند یزدی را برای سه ماه تامین کرد.

«حسن جواهرایان» دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد ضمن اعلام این خبر گفت: در این طرح که با همکاری بنیاد کرامت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، کارت‌های هدیه نان رضوی برای مدت سه ماه و در مجموع به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان صادر می‌شود.

به گفته وی، این کارت‌ها قابلیت برداشت نقدی ندارند و صرفاً برای تهیه نان روزانه به مبلغ پنج هزار تومان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرند.

این مسئول ادامه داد: هزینه نیمی از این طرح بر عهده خیرین و نیمی برعهده بنیاد کرامت رضوی است و زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های دارای بیماران خاص، فرزندان بی‌سرپرست، ایتام فقیر، جامعه تحت پوشش این طرح حمایتی آستان قدس رضوی را تشکیل می‌دهند.

به نقل از روابط عمومی دفتر آستان قدس رضوی استان یزد، جواهریان در پایان با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این طرح، تصریح کرد: سامانه *۸# و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۹۷۲۴۳۳ به نام نذورات آستان قدس رضوی آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم برای مشارکت در این طرح خداپسندانه است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..