جهیزیه قسطی به زوج‌های جوان در یزد

با همکاری اصناف به صورت قسطی به زوج‌های جوان استان، جهیزیه مناسب تحویل می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج یزد گفت: برای زمینه‌سازی و کمک به انجام آسان و بدون دغدغه ازدواج، به زوج‌های جوان استان جهیزیه مناسب با همکاری اصناف به صورت قسطی تحویل می‌شود.

حجت‌الاسلام هادی امامی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آبرومند به زوج‌های متقاضی، جهیزیه با قیمت مناسب و کامل به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال در اقساط ۲۴ ماهه تحویل می‌شود.

وی ادامه داد: این شبکه علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره با تمامی اصناف فعال در امر ازدواج بر حسب ضرورت در بخش‌های مختلف ارتباط دارد و زوج‌های جوان را برای تامین نیاز‌ها با قیمت مناسب معرفی می‌کند تا شاهد ترویج فرهنگ این امر مقدس در بین جوانان باشیم.

به گفته این فعال اجتماعی در حوزه جوانان، زوج‌های جوان برای اطلاع از فعالیت و ثبت‌نام در شبکه فعالان ازدواج می‌توانند برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۳۶۳۰۴۹۰۰ تماس بگیرند و یا به دفتر این موسسه به نشانی یزد، خیابان مهدی (عج)، کوچه جنب مسجد صاحب‌الزمان (عج) مراجعه کنند.

امامی خاطرنشان کرد: این شبکه از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده است و با همکاری سایر نهاد‌ها و تشکل‌ها برای رفع دغدغه خانواده‌ها در ازدواج فرزندان به تلاش خود ادامه می‌دهد و برای گسترش فعالیت‌ها و ترویج بیشتر ازدواج به همکاری خیران و مردم مومن نیاز است.

سال گذشته ۵۰۰ نفر از زوج‌های جوان از خدمات مختلف و حدود ۱۰۰ نفر از جهیزیه شبکه فعالان ازدواج بهره‌مند شدند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..