شرکت بیش از ۱۴ هزار یزدی در اعتکاف سال گذشته

no-thumbs

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز ثبت‌نام اعتکاف ماه مبارک رجب از 20 فرودرین ماه در استان خبر داد و گفت: سال گذشته 14 هزار و 500 نفر در اعتکاف شرکت کردند.

به گزارش یزدی نیوز معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ثبت‌نام اعتکاف از ۲۰ فروردین ماه در استان آغاز می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام اعتکاف ماه مبارک رجب تا ۲۷ فرودرین ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان باید در این فرصت و با توجه به ظرفیت مساجد نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

کارگر گفت: ثبت‌نام در شهرستان یزد تنها به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم معنوی بامراجعه به وب سایت www.tebyanyazd.ir/etekaf نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی هزینه اعتکاف سال جاری را پانصد و پنجاه هزار ریال اعلام کرد و گفت: هزینه اعتکاف باید در هنگام ثبت‌نام به صورت الکترونیک پرداخت شود.

کارگر با بیان اینکه اعتکاف برادران در شهر یزد تنها در مسجد ملااسماعیل برگزار می‌شود افزود: تنها در حاشیه شهر و به دلیل بعد مسافت ممکن است مساجدی به برادران اختصاص داده شود.

وی با اشاره به برگزاری بخش دانش‌آموزی ویژه برادران اظهار کرد: مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در مسجد جامع یزد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال گذشته در ۱۵۴ مسجد سطح استان اعتکاف برگزار شد.

به گزارش ایکنا، وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در این مراسم معنوی شرکت کردند افزود: از این تعداد حدود ۷۰ درصد جمعیت شرکت‌کنندگان را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل داده بودند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..