مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

مردم یزد با کادر درمان همراهی کنند/توجه جدی به آسیب‌دیدگان کرونا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن قدردانی از کادر درمان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا گفت: کار کادر درمان نفس‌گیر و مصداق جهاد در راه خداست و مردم باید با این زحمتکشان همراهی کنند.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن استان یزد از اسفندماه سال ۹۸ تاکنون، کادر درمان بلاوقفه در حال خدمت رسانی به مردم و بیماران کرونایی است و در این مسیر بسیاری از آنها نیز به فیض شهادت نائل شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از کادر درمان نیز به دلیل ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی، مبتلا به این بیماری شده‌اند، افزود: با این وجود بسیاری از آنها پس از بهبود دوباره به محل کار خود بازگشته‌اند و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

نجیمی با ارزشمند خواند کار کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران، بهیاران و نیروهای خدماتی بیمارستانها و مراکز درمانی بیان کرد: کار کادر درمان مصداق جهاد در راه خداست و جان باختگان در این مسیر نیز به حق، شهید نامیده شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن درخواست از مردم استان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: بهترین راه ریشه کنی این بیماری منحوس همچنین کمک به کادر درمان، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی افزود: همچنانکه رهبر معظم انقلاب نیز به رعایت این دستورالعمل‌ها تاکید دارند، باید همه در اجرای نکات بهداشتی دقت ویژه داشته باشیم تا زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنیم.

نجیمی همچنین مردم استان را به دعا و استغفار دعوت کرد و گفت: همچنانکه خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده، امید داریم که با فراگیر شدن استغفار و تقویت معنویت در جامعه، شاهد رفع این بلا باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با لطف و عنایت خداوند متعال، تلاش کادر درمان، رعایت و مشارکت همه جانبه مردم، خدمت رسانی گروه‌های جهادی هرچه سریع‌تر شاهد بازگشت شرایط کشور و استان به حالت عادی و ریشه کنی این بیماری منحوس باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: مردم مؤمن و متدین استان یزد در این روزها به افراد آسیب دیده از کرونا که زندگی و معیشت آنها با مشکلات اقتصادی مواجه شده، توجه داشته باشند و به آنها رسیدگی کنند.

نجیمی عنوان کرد: بسیاری از این افراد حتی با کمک‌های کم ناچیز ما می‌توانند آبرومندانه این روزها را سپری کنند بنابراین مراقب باشیم از این افراد غفلت نکنیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..