به همراه گزارش تصویری:

پدر شهید غضنفری امدادگر بسیجی در تفت تشییع شد

پدر شهید اکبر غضنفری از شهدای امدادگر و بسیجی جنگ تحمیلی به رحمت خدا رفت.

بنا بر این گزارش، مرحوم حاج غلامحسین غضنفری نصرآبادی به دلیل سکته قلبی به رحمت خدا رفت و در مراسمی با رعایت قوانین بهداشتی، تشییع و در گلزار شهدای نصرآباد تفت به خاک سپرده شد.

شهید اکیر غضنفری از شهدای بسیجی و امدادگر جنک تحمیلی بود که در عملیات والفجر دو به شهادت رسیده بود.

گفتنی است چندی قبل نیز مادر این شهید به رحمت خدا رفته بود.

شهید اكبر غضنفري نصرآباد

نام پدر: غلامحسين
محل تولد:تفت
تاریخ تولد: ۱۳۴۳۰۱۰۳
استان: يزد
تحصیلات: اول دبيرستان
مسئولیت: امدادگر
نام عملیات: والفجر دو
محل شهادت: تنگه دربند
تاریخ شهادت: ۱۳۶۲۰۵۱۲
زندگی نامه: دوران شيرين کودکي اکبر در دل روستا و محيط پاک و آزاد آن سپري شد. با رسيدن به سن ‌و سال مدرسه، دوران ابتدايي را در دبستان فردوسي (خِرَد) گذراند و جهت ادامة تحصيل در مقطع راهنمايي، راهي روستاي نصرآباد شد که چند کيلومتر فاصله داشت. پسر بزرگ خانواده از همان سنين نوجواني در کارهاي کشاورزي، دامداري به پدر کمک مي‌کرد و ياري‌رسان مادر و خواهر بزرگش در امور خانه نيز بود. همزمان با گذراندن سال اول دبيرستان براي خدمت‌ به جامعه در هلال‌احمر يزد ثبت‌نام کرد و دورة ۴۵ روزة امدادگري را در اين مرکز به پايان ‌رساند.
اکبر غضنفري پس از‌ گذشت حدود دو ماه از حضور در جبهه سرانجام هم‌زمان با عمليات والفجر ۲ در خاک عراق و در تنگة دربنديخان در حين امدادرساني به مجروحان در تاريخ ۱۳۶۲/۱۲/۵ بر اثر اصابت ترکش خمپاره به ناحيه شکم و سينه‌ به فيض شهادت نائل ‌آمد.

وصیت نامه: ولی اولین پیامی که دارم برای بسیجیان که ای برادران شما هرچه زود تر به جبهه ها بشتابید که هنوز ما در اول کار هستیم و نیز پیامی دارم درباره شورا و انجمن اسلامی و بسیج که هر چه شما کردید در راه ارشاد مردم هر چه بیش تر بکوشید و نگذارید که منافقین در بین آن ها نفوذ کند و مسائلی به پیش بیاید که مردم خدای ناکرده از شما بدبین شوند حتی اگر از یکی از شما بدبین شوند نام آن نهاد را بد می کند و هر چه شما کردید و این مردم که از فرهنگ اسلامی عقب نمانند . ای برادران و خواهران هر چه شما کردید و مراسم روضه خوانی و دعای کمیل و دعای توسل و … را از یاد نبرید که این مراسم این قدر اهمیت دارد که امام ما فرمود همین روضه خوانی هاست که ما را به این جا رسانیده است

بخش نظردهی بسته شده است..