پرداخت کمک هزینه معیشتی به افراد مبتلا به کرونا

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری استان یزد: کمک هزینه معیشتی کرونا به بیمه شدگان این صندوق پرداخت می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز حسن ابراهیمی گفت: به منظور کاهش مراجعه حضوری به دفاتر استانی، بیمه شدگان برای پرداخت حق بیمه و دریافت شناسه تمدید از طریق سایت www.roostaa.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۷ اقدام کنند.

 

وی افزود: افراد تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری درگیر بیماری کرونا می‌توانند با ارسال عدد پنج به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۷ از کمک هزینه این صندوق استفاده کنند.

 

ابراهیمی افزود : این صندوق برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود به منظور کاهش شیوع بیماری کرونا در مناطق روستایی و عشایری اقداماتی مانند امکان دریافت شناسه پرداخت حق بیمه و پرداخت اینترنتی از طریق سایت صندوق، ارسال لینک پرداخت حق بیمه از طریق پیامک به بیمه شدگان، تهیه اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کننده برای کلیه کارگزاران انجام داده است.

 

مدیر صندوق بیمه روستایی گفت : در حال حاضر در استان یزد تعداد ۶۸ هزار و ۹۳۱ نفر بدون بیمه وجود دارند که می‌توانند به عضویت صندوق درآیند و از خدمات صندوق بهره‌مند شوند.

 

وی تأکید کرد: تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد در آمده که از این تعداد سه هزار و ۵۹۰ نفر در حال دریافت انواع مستمری هستند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..