تجهیز بیمارستان آیت الله خاتمی هرات به سی تی اسکن

فرماندار شهرستان خاتم از خرید دستگاه سی تی اسکن برای تجهیز بیمارستان آیت الله خاتمی هرات خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، جواد میربهبودی، گفت: شهرستان خاتم در وضعیت بحرانی ابتلا به ویروس کرونا قرار دارد به طوری که روزانه بین ٣٠ تا ۴٠ نفر به مبتلایان ویروس کرونا افزوده می‌شود.

 

وی، یکی از مشکلات اصلی بیمارستان آیت الله خاتمی را در وضعیت بحرانی کرونا نبود دستگاه سی‌تی‌اسکن عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته نیاز ضروری این واحد درمانی مرتفع و در حال حاضر دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان خریداری شده است.

 

این مسئول تصریح کرد: تا چند روز آینده دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان تحویل داده می‌شود و با فراهم سازی زیرساخت‌های لازم مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

 

میربهبودی اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه استفاده ازماسک، فاصله اجتماعی و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی را به شکلی ویژه مورد توجه قرار دهند و از حضور غیرضروری در اماکن عمومی خودداری کنند تا دیگر شاهد افزایش مبتلایان نباشیم.

 

فرماندار شهرستان خاتم در پایان از توجه ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و مجموعه بیمارستان آیت الله خاتمی در رفع مشکلات بیمارستان و دغدغه‌های مردم در شرایط رویارویی با ویروس کرونا صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..