کمک ۳ میلیارد تومانی خیرین و صنایع میبد به بیمارستان این شهر

فرماندار میبد با اشاره به وعده تامین تجهیزات بسیار ضروری بیمارستان این شهرستان از سوی معاون درمان وزارت بهداشت، از پیگیری این موضوع از ناحیه فرمانداری، دفتر نماینده و امام‌جمعه و دانشگاه علوم پزشکی و به نتیجه رسیدن این موضوع در هفته جاری خبر داد.

«حسین فلاح» به افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان میبد و تعداد بستری‌ها در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به این که این روزها مشکلاتی در سیر درمان مبتلایان کرونا درمیبد پیش آمد و با کمبود امکانات مواجه شدیم، با فراخوانی که انجام شد؛ صنعتگران و خیران شهرستان میبد بیش از سه میلیارد تومان دریک هفته گذشته به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) کمک کردند.

وی با قدردانی از این همراهی و همیاری خیرین، افزود: دو میلیارد تومان از این مبلغ صرف خرید دستگاه اکسیژن ساز و مبلغ یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان هم برای خرید مخزن اکسیژن هزینه شد که ظرف یک هفته آینده به میبد خواهد رسید.

فرماندار میبد ادامه داد: در بازدید معاون درمان وزارت بهداشت هم قول‌هایی برای تجهیزات بسیار ضروری بیمارستان گرفته شد که از ناحیه فرمانداری، دفتر نماینده و امام‌جمعه و دانشگاه علوم پزشکی در حال پیگیری است و در همین هفته به نتیجه می‌رسد.

به نقل از روابط عمومی فرماندار میبد، فلاح گفت: شهرستان میبد با ۱۱۰ هزار نفر جمعیت و صنعتی بودن و مهاجرین بالا از حساسیت و شرایط خاصی برخوردار است و با توجه به آمار بالای بیماران شاید به چند قلم امکانات دیگر نیاز باشد که تأمین آن به‌ تنهایی در توان دانشگاه علوم پزشکی نباشد بنابراین از خیرین تقاضا داریم نسبت به تهیه این تجهیزات هم درکنار دانشگاه و مسئولین باشند تا این امکانات هم فراهم شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..