خدمات سازمان تامین اجتماعی در یزد غیر حضوری شد

مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد گفت: متقاضیان سازمان تامین اجتماعی با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از خدمات غیر حضوری و الکترونیکی این سازمان استفاده کنند.

به گزارش یزدی نیوز، مجید درویشی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه نوربخش eservicas.tamin.ir از تمامی خدمات غیر حضوری که شامل درخواست دفترچه‌های درمانی، دریافت تعهدات کوتاه مدت، دریافت فیش‌های حقوقی و … است، بهره‌مند شوند.

 

وی افزود: مستمری بگیران هم می‌توانند فیش‌های حقوقی و همچنین درخواست ترک کار برای بازنشستگی را از طریق این سامانه الکترونیکی دریافت کنند.

 

درویشی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مستمری بگیران شماره حساب بانکی بوده است، ادامه داد: مستمری بگیران، شماره حساب خود را از بانک رفاه دریافت و در این سامانه شماره خود را ثبت کنند.

 

مدیرکل تامین اجتماعی تأکید کرد: همچنین بیمه شدگان برای دریافت فیش‌های پرداخت حق بیمه و همچنین ارسال لیست حق بیمه به این سامانه مراجعه کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه هم شعب به صورت تلفنی پاسخگوی مراجعان، بیمه شدگان، مستنری بگیران و … هستند، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز، با مراجعه به سایت خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir از خدمات سازمان استفاده کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..