پلمب یک واحد گردشگری یزد به دلیل برگزاری مراسم عروسی

یک واحد گردشگری و اقامتی در یزد که با وجود قرمز بودن شرایط بیماری کرونا، اقدام به پذیرش و برگزاری مراسم دورهمی و عقدکنان کرده بود، با حضور ماموران اماکن و بازرسی فرمانداری یزد پلمب شد.

«مهدی ملکی سورکی» کارشناس بهداشت محیط شهرستان یزد در این رابطه تصریح کرد: بنا بر گزارش‌های مردمی واصله در خصوص تجمع در این مکان گردشگری واقع در بافت تاریخی، موضوع از سوی بازرسان مورد بررسی قرار گرفت و به دلیل برگزاری تجمع که در واقع برگزاری مراسم عقدکنان و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود، واحد مذکور پلمب شد.

دکتر «ابراهیم سلمانی» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در جریان این بازدید اعلام کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و تشدید اقدامات نظارتی بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان بر اجرای صحیح مصوبات ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا و دستورالعمل‌های ملی ابلاغ شده در تاسیسات گردشگری، برگزاری هر گونه مراسم تجمعی در مکان های مسقف و روباز ممنوع است لذا تخلف این واحد منجر به پلمب آن شد.

وی اعلام کرد: در شرایط حساس کنونی نظارت بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان تا مهار ویروس کرونا و برقراری شرایط عادی به صورت مستمر و با جدیت ادامه خواهد داشت و عمل به دستورالعمل‌های ابلاغی توسط واحدهای گردشگری برای حفظ سلامت هموطنان لازم الاجرا است.

سلمانی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی تاسیسات گردشگری سطح استان بتوانیم این ویروس را مهار و شاهد حضور گردشگران و رونق دوباره این واحدها در آینده نزدیک باشیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..