یزد در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری رتبه سوم را کسب کرد

no-thumbs

مدیرکل میراث فرهنگی یزدگفت : استان یزد در شاخص عملکرد استفاده از فن آوری های نوین نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران رتبه سوم را کسب کرد.

به گزارش یزدی نیوز محمدمهدی شرافت با بیان این خبر اظهارداشت : استان یزد که همانند دیگر استانها در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران در بهمن ماه سال گذشته شرکت نمود توانست رتبه سوم را در شاخص عملکرد استفاده از فن آوری های نوین به دست آورد.

وی افزود: غرفه یزد با تم خانه ایرانی، غرفه آرایی شده بود و در آن توانمندی های مختلف استان در حوزه های سه گانه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مورد استقبال بی نظیر مردم و بازدید کنندگان قرار گرفت.

شرافت خاطرنشان ساخت: عملکرد استانهای شرکت کننده در نمایشگاه براساس پنج شاخص اصلی و در دوره اول مهرماه تا پایان اسفند ماه ۹۴ توسط دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری با همکاری مشاور امور استانهای معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

لازم به ذکر است: استانهای چهارمحال و بختیاری و کردستان در شاخص استفاده از فن آوری های نوین نسبت به استان یزد پیشتاز بودند.

بخش نظردهی بسته شده است..