مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

نخستین بالگرد امدادی هلال احمر در یزد مستقر می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: نخستین بالگرد امدادی هلال احمر با هدف تکمیل چرخه امداد و نجات و پاسخگویی سریع در حوادث، به صورت دائم در یزد مستقر می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان یزد، محسن حرازی زاده با اشاره به اینکه نیاز به بالگرد در استان یزد احساس می‌شود، اظهار داشت: آشیانه بالگرد چند سالی است که تاسیس شده و با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مجلس تا هفته آینده این بالگرد در استان یزد به صورت دائم مستقر می‌شود.

وی بیان کرد: اتفاقاتی که در سال جاری و سال‌های قبل افتاد باعث شد که درخواست بالگرد از استان‌های همجوار داشته باشیم که این امر زمان رسیدن به محل حادثه را افزایش می‌دهد.

حرازی زاده یادآور شد: بر این اساس پیگیری‌های مستمر انجام شد و سرانجام از هفته آینده، بالگرد امدادی هلال احمر در یزد مستقر خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد همچنین از تداوم طرح‌های این جمعیت از جمله طرح نذر آب در استانهای محروم همجوار خبر داد و افزود: طرح نذر آب تاکنون در مناطقی از جمله دلگان سیستان و بلوچستان، بندر خمیر در استان هرمزگان و منطقه میغان نهبدان در خراسان جنوبی اجرا شده و قرار است با مشارکت داوطلبان حوزه آبرسانی، تداوم یابد.

حرازی زاده، بازسازی قنات‌های منطقه میغان نهبندان در استان خراسان جنوبی را از جمله برنامه هایی دانست که در این قالب انجام خواهد شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..