در قالب اجرای طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی؛

۶۵۰ واحد متخلف در یزد پلمب شد/ اعمال ۶ هزار جریمه ۵۰۰ هزار تومانی

ـ فرماندار یزد با اشاره به جدیت در اجرای طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی در یزد گفت: در همین راستا ۶۵۰ واحد متخلف از جمله چند شعبه بانک در یزد پلمب شد.

سیدمحمد رستگاری  با اشاره به محدودیت‌هایی تعیین شده برای اصناف و نهادهای پرتردد از جمله بانک‌ها، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر خدمات قضائی و … اظهار داشت: این محدودیت‌ها توسط ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد به همه اصناف و نهادها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه محدودیت فعالیت در صنوف تا ساعت ۱۶:۳۰ همچنین استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی کننده و رعایت فاصله اجتماعی بسیار مورد تأیید قرار گرفته است، افزود: با متخلفان در این زمینه برخورد جدی صورت گرفته است.

رستگاری از فعالیت بیش از ۲۵۰ تیم نظارتی در سطح شهرستان یزد خبر داد و بیان کرد: این تیم‌ها بازدیدهای مستمر از صنوف، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر خدمات قضائی، نانوایی‌ها و … داشته‌اند و در طول یک هفته گذشته بیش از ۵ هزار بازدید از این واحدها انجام داده اند.

فرماندار یزد ادامه داد: به دنبال این بازدیدها، حدود ۶۵۰ واحد متخلف در قالب طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی شناسایی و پلمب شدند که چند شعبه بانک، دفتر خدمات قضائی، نانوایی، رستوران و … در زمره آنها بوده اند.

وی عنوان کرد: مسدود کردن ورودی و خروجی‌های شهر یزد نیز از دیگر محدودیت‌های اعمال شده به منظور مهار کرونا است که این محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد و پس از آن، تصمیم‌های جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

رستگاری از اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای متخلف خبر داد و گفت: به گفته پلیس راهور تاکنون ۶ هزار جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهایی که محدودیت‌ها را رعایت نکرده‌اند، اعمال شده است.

وی از مردم یزد خواست: تا زمان مهار ویروس کرونا محدودیت‌ها را جدی بگیرند و با استفاده صحیح از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، رعایت بهداشت فردی و دیگر توصیه‌هایی که توسط پزشکان صورت می‌گیرد، به مسئولان در کنترل این بیماری کمک کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..