کنایه روابط عمومی چادرملو به برخی مسئولان و رسانه ها،

یک شرکت کاشی کارگرانش را اخراج کرد، شورای شهر اردکان خواستار برخورد با چادرملو شد!!

گروهی از کارگران یکی از واحدهای تولیدی اردکان در اعتراض به اخراج به شورا شهر اردکان پناه بردند. یکی از اعضای شورا شهر خواستار برخورد جدی و قاطعانه با گندله سازی اردکان شد . مصداق همان ضرب المثل معروف " گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسکری " است .

به گزارش یزدی نیوز طالبی مدیر روابط عمومی شرکت معدنی چادرملود در یادداشتی نوشته است: گاهی اوقات برخی مطالب و اظهار نظرها آن چنان سطحی و بدون مبنای منطقی است که پاسخ دهنده باید ابتدا تصورات  طرف مقابل را به واقعیات نزدیک کند سپس به پاسخگویی بپردازد که کار دشواری است. متاسفانه این موضوع هر از گاهی برای مجتمع گندله سازی اردکان نمود پیدا می کند.

در هر جمعی که بحث مشکلات کار و کارگری ، صنعت ، محیط زیست ، بی کاری ، کسادی بازار، تورم ، رکود اقتصادی ، مشکلات فرهنگی و اجتماعی افزایش آمار اعتیاد و طلاق ، ترک تحصیل ، تصادفات جاده ای ، کاهش نزولات اسمانی و کم آبی  وحتی بزنگاههای سیاسی همچون انتخابات باشد یک سر آن را به مجتمع گندله سازی اردکان ربط می دهند. ظاهراً مدیریت این مجتمع از آنچنان توان و نیرویی برخورداراست  که تمامی زوایای زندگی فردی و اجتماعی حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان را تحت تاثیر قرار داده است. لطیفی می گفت " خوب است که این مجتمع در اردکان احداث شده و الا نمی دانستیم مشکلات را به گردن چه کسی بیاندازیم ".
در نخستین روزهای کاری بعد از تعطیلات نوروز، گروهی از کارگران یکی از واحدهای تولیدی اردکان در اعتراض به برخورد مدیرانشان با کارگران واخراج جمعی از آنها  به شورا شهر اردکان پناه بردند و عارض شدند . طبق معمول یکی از اعضای  شورا شهر با محکوم کردن حرکت مدیران کارخانه کاشی سازی… خواستار برخورد جدی و قاطعانه با مدیریت کارخانه گندله سازی اردکان شد . مصداق همان ضرب المثل معروف ( گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسکری ) است .
وطبق معمول برخی رسانه های مجازی ابن الوقت هم که داعیه حرفه ای بودن نیز دارند ،  از حول حلیم خود را به دیگی می اندازند که بیش از هر چیز به بی اعتباری خود دامن می زنند . کافی است به خبر یکی از این سایت ها در مورد این موضوع نگاهی ساده کنیم تا به اوج  خلاقیت و نوآوری در عرصه اطلاع رسانی پی ببریم . در تیتر و لید این خبر، موضوع اینگونه درج شده است .
" تجمع کارگران اخراج شده  ایفا سرام : مسئولین در جواب کارگران چه گفتند؛ مصری نژاد درخواست شورای شهر اردکان را رد کرد" .
آخر برادر فهیم رسانه ای، اگر حتی یک مسئول در اظهاراتش سهواً و یا عمداً آسمان و ریسمان را بهم می دوزد. شما چرا!؟
اگر آن مسئول نمی داند یا نمی خواهد بداند، اخراج کارگران کارخانه کاشی سازی چه ارتباطی به مدیر مجتمع گندله سازی ارکان ( مصری نژاد) دارد . شما چرا !؟
اگر آن مسئول نمی داند یا نمی خواهد بداند، لازمه استدلال معقول ، انطباق دال و مدلول است . شما چرا  !؟
اگر آن مسئول نمی داند یا نمی خواهد بداند،  که کارخانه گندله سازی دولتی نیست و برای جلب نظر فرد یا افراد و توصیه های آشکار و پنهان این و آن،  نیرو استخدام نمی کند. خوب شما چرا !؟
اگر آن مسئول نمی داند یا نمی خواهد بداند،  متولی امنیت شهر نیروی انتظامی است  نه کارخانه گندله سازی . خوب شما چرا !؟
اگر آن مسئول نمی داند یا نمی خواهد بداند،  در ایران همه تحت لوای یک نظام و محیط جغرافیایی زندگی می کنیم  و همه  حق زندگی و کار در هر جای این سرزمین را داریم ، شما چرا !؟
اگر آن مسئول نمی داند یا نمی خواهد بداند، ترویج تفکر ناسیونالیستی برای ایجاد تفرقه میان اقوام و نژاد های ساکن یک سرزمین و یک ملت، اندیشه استعمارگران و نژاد پرستان  است . شما چرا !؟
اگر آن مسئول نمی داند یا نمی خواهد بداند، اگر قرار بود مدیران مجموعه های صنعتی و تولیدی هم، بجای تلاش و کوشش در جهت به گردش درآوردن چرخ های اقتصاد،  بدنبال جلب نظرمنفعت طلبان بودند دیگر اقتصادی وجود نداشت تا شکل مقاومتی  آن به میان آید . شما چرا !؟
اگر آن مسئول نمی داند یا نمی خواهد بداند، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی کاستن از هزینه تولید ، استفاده مناسب از متخصصین و نیروی کار،  ارتقاء کیفت و راندمان تولید است ، نه استخدام بی ضابطه نیرو . شما چرا !؟
اگر آن مسئول نمی داند یا نمی خواهد بداند، هر دستگاه و سازمانی یک وظیفه قانونی و تبیین شده دارد که مکلف است در چارچوب همان اصول تدوین شده عمل کند. شما چرا !؟
اگر آن مسئول نمی داند یا نمی خواهد بداند، اگر  قرار باشد همه  مسئولان در همه امور اظهار نظر و مداخله و تعیین تکلیف غیر کارشناسانه نمایند چه بلبشویی می شود. شما چرا !؟
اگر آن مسئول نمی داند یا نمی خواهد بداند، چنانچه  هر فرد ایرانی در هر مقام و جایگاه،  وظایف و تکالیف فردی و اجتماعی خود را در چارچوب اصول به خوبی انجام دهد هم به خود خدمت کرده و هم به جامعه . شما چرا !؟
اگر آن مسئول نمی داند یا نمی خواهد بداند، کسانی که با اعتقاد و ایمان راسخ و با صداقت کامل در جهت اعتلای میهن و نظام جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارند هرگز نیازی به خودنمایی و جلب توجه ندارند . شما چرا !؟
یادمان باشد " به قطار در حال حرکت سنگ پرتاب می شود، نه متوقف شده "
 
روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..