با حکم وزیر کشور؛

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد منصوب شد

no-thumbs

سیدعلی عزالدینی با حکم وزیر کشور به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد منصوب شد.

به گزارش یزدی نیوز عزالدینی پیش از این سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری یزد بود و احمد ترحمی بهابادی نیز به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد فعالیت می کرد.
طبق ساختار جدید ابلاغی از سوی وزارت کشور، استانداری یزد پس از ادغام دو معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای دارای سه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، هماهنگی امور عمرانی و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع است.
در بخشی از حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به عزالدینی آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار محترم یزد و با توجه به تأیید معاونین توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد منصوب می شوید.
در این حکم همچنین آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
به گزارش ایرنا،استان یزد با جمعیتی افزون بر یک میلیون و ۷۰ هزار نفر در بخش مرکزی فلات ایران و بین استان های خراسان جنوبی، کرمان، فارس و اصفهان واقع شده و متشکل از ۱۰ شهرستان، ۲۱ بخش، ۴۵ دهستان و ۲۱ شهر است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..