پیام تسلیت بمناسبت درگذشت آیت الله سید کاظم سادات اخوی

نماینده، ولی فقیه در استان یزد، در پیامی درگذشت آیت الله سید کاظم سادات اخوی را تسلیت گفت.

به گزارش  یزدی نیوز آیت الله ناصری در این پیام آورده است: رحلت عالم عامل و مدرس متخلق به اخلاق حسنه اسلامی، مفسر متبحر و استاد حوزه‌های علمیه یزد حضرت آیت الله سیدمحمدکاظم سادات اخوی که عمر پر بار و شریفش را در راه نشر احکام دین محمدی (ص) گذراند موجب تأثر عمیق شد.

فقدان آن فقید سعید ثلمه‌ای است به حوزه علمیه و شاگردان و اراتمندان ایشان، خداوند آن سید جلیل القدر را با موالیان گرامش خاصه مولی الکونین محشور فرماید و روح آن مرحوم را در اعلا علینی قرار دهد.

به فرزندان و بیت مرحوم سادات اخوی و بستگان محترم و شاگردانش تسلیت عرض می‌کنم و صبر جمیل برای همگی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

همچنین حجت الاسلام شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد و حجت الاسلام معز الدینی عضو شورای حوزه علمیه استان یزد در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت الله سید کاظم سادات اخوی را تسلیت گفتند.

آیت الله سید کاظم سادات اخوی، استاد اخلاق، مفسر قرآن و از چهره‌های برجسته حوزه علمیه یزد بود که سالیان سال ضمن تدریس تفسیر، فقه و اصول، به تربیت شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام پرداخت و تواضع و مردم داری ایشان زبان زد خاص و عام بود.

وی سالیان متمادی در مجالس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، با بیان شیوای خود معارف اسلام و اهل بیت علیهم صلوات الله، را نشر داد و سرانجام این شاگرد مکتب امام باقر و امام صادق علیهماالسلام، در روز تولد پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و امام صادق علیه السلام، به دلیل بیماری و کهولت سن، در سن ۹۰ سالگی به دیدار معبود شتافت و دار فانی را وداع گفت.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..