فرماندار یزد:

بانوان می‌توانند نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشند

فرماندار یزد گفت: زن در خانواده در راستای تحقق «اقتصاد مقاومتی» و به طور کلی فرهنگ و اقتصاد خانواده نقش محورگونه ای را ایفا می کند؛ اصلاح الگوی مصرف باید از سوی مادر خانواده مدنظر قرار گرفته و با الگو شدن به دیگران منتقل شود.

به گزارش یزدی نیوز، " محمود شاکری شمسی " در مراسم تقدیر از بانوان شاغل در فرمانداری و بخشداری های مرکزی و زارچ که با حضور معاون برنامه ریزی،‌اداری و مالی فرمانداری یزد برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته برزگداشت مقام زن اظهار داشت: جامعه قدردان زحمات و تلاشهای مادران و زنان است و آموزه های دین مبین اسلام  نیز بر آن تأکید شده است.

فرماندار یزد همچنین با بیان اینکه در فرهنگ ایرانی – اسلامی واژه های زن و مادر از تقدس خاصی برخوردار است افزود: زنان و مادران وظیفه شناس در شکل گیری خانواده های موفق تأثیرگذار هستند و ما در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد بودیم که بخش قابل توجهی از موفقیت ها نشأت گرفته از مشارکت و حضور زنان بود.

وی در ادامه با اشاره به نام گذاری سال ۹۵ به عنوان سال « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: از نگاه ایشان اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که با توجه به ظرفیت های درونی بتواند شکوفا شود و از تنش ها و محاصره های اقتصادی در امان باشد.

" شاکری شمسی " به نقش تأثیرگذار زنان در تحقق شعار سال جاری اشاره کرد و گفت : زن در خانواده در راستای تحقق «اقتصاد مقاومتی»  و به طور کلی فرهنگ و اقتصاد خانواده  نقش محورگونه ای را ایفا می کند؛ اصلاح الگوی مصرف باید از سوی مادران مدنظر قرار گرفته و با الگو شدن به دیگران منتقل شود.

فرماندار یزد با تأکید به اینکه « اقتصاد مقاومتی» با همگرایی، هم افزایی و انسجام در خانواده رخ خواهد داد و به جامعه منتقل می شود خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر این موضوع بارها از سوی مقام معظم رهبری و دولتمردان بیان شده و در سال جاری هم مردم ومسئولین باید برای عملی ساختن آن اقدام نمایند.

" شاکری شمسی " در پایان با تقدیر از تلاشهای پرسنل فرمانداری و بخشداری های تابعه به ویژه بانوان در سال ۹۴ تصریح کرد: در سال گذشته شاهد برگزاری همزمان دو انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین سفر کاروان تدبیر و امید به یزد بودیم که خوشبختانه با همراهی و همکاری پرسنل زحمت کش هر دو رویداد به خوبی برگزار شد.

بخش نظردهی بسته شده است..