زمینه همگانی شدن دوچرخه‌سواری در یزد فراهم شود

no-thumbs

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد با اشاره به اینکه همگانی شدن دوچرخه‌سواری یزد نیازمند حمایت بیشتر از این ورزش است، گفت: زمینه همگانی شدن دوچرخه‌سواری در یزد فراهم شود.

به گزارش یزدی نیوز محمدحسین ریاحی در نشست شورای ورزش استان یزد که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: یزد از دیرباز به عنوان شهر دوچرخه‌ها مطرح بوده است.

وی افزود: در زمینه قهرمانی اقدامات خوبی صورت گرفته ولی در حوزه همگانی با وجود سبقه بالای یزد، اقدامات خوب و تاثیرگذاری انجام نشده و نسبت به توسعه این ورزش در استان یزد به دنبال برنامه‌ریزی هستیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان یزد گفت: زیرساختهای دوچرخه در استان یزد خیلی قوی نیست و باید توجه نسبت به توسعه این زیرساختها افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه استان یزد به دلیل پرورش قهرمانان کشوری در زمینه دوچرخه‌سواری به عنوان قطب این ورزش در ایران معرفی می‌شود، گفت: با وجود اینکه یزد به عنوان قطب دوچرخه‌سواری کشور مطرح می‌شود، امکانات خوبی در این زمینه ندارد.

ریاحی خاطرنشان کرد: استادیومی در زمینه دوچرخه‌سواری در یزد در حال ساخت است که ۲۰ سال از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد و الان حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد افزود: با ساخت این استادیوم می‌توان امکانات خوبی در اختیار ورزشکاران دوچرخه سوار استان یزد قرار داد و این رشته ورزشی را بیش از پیش توسعه داد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..