فعالیت بنیاد مسکن در روستاهای یزد تقویت شود

no-thumbs

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، گفت: فعالیت بنیاد مسکن در روستاها تقویت شود.

به گزارش یزدی نیوز  آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه بنیاد مسکن تلاشهای خوبی در حیطه وظایف خود انجام داده، اظهار داشت: همه این تلاشها و کارها امسال باید جدی‌تر باشد.

وی افزود: باید یک مقدار بر کارهایی که درحال انجام است نظارت بیشتری صورت گیرد که این اقدامات به ثمر برسد و بتوانیم نتیجه آن را مشاهده نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: باید از روستاها و مناطقی که بنیاد مسکن در آن فعالیت داشته سرکشی بیشتری صورت گیرد که بتوانیم با دقت بیشتر خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه کنیم.

امام جمعه یزد با اشاره به نام‌گذاری امسال، گفت: اقدام انجام شده توسط بنیاد مسکن خوب است اما باید با عمل بیشتر به وظایفمان، بتوانیم نتیجه خوبی هم در این زمینه بگیریم.

ناصری گفت: گاهی اوقات در گذشته به این صورت آمار ارائه می‌شده که تنها به بیان اقدامات اکتفا می‌شد که مثلا ۱۰۰ پروانه یا ۱۰۰۰ پروانه صادر کردیم و برای هر پروانه حداقل دو نفر مشغول به کار شده‌اند.

وی ادامه داد: این که بخواهیم به این صورت آمار ارائه کنیم برای مثال در زمینه اشتغال، آمار نادرستی است که نمی‌توان بر روی آن تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: امسال که اقدام و عمل به عنوان بخشی از نام سال توسط مقام معظم رهبری بیان شده، باید به صورت ویژه به بحث عمل هم توجه صورت گیرد.

به گزارش تسنیم،امام جمعه یزد تصریح کرد: زمانی که مردم ببینند در آمارهای ارائه شده توسط مسئولان تناقض وجود دارد، دچار بدبینی می‌شوند و این اصلا درست نیست.

بخش نظردهی بسته شده است..