سفرهایی با طعم شیرین خاطره

سفرهایی با طعم شیرین خاطره

از وقتی برادران رایت توانستند بر نیروی جاذبه زمین غلبه کنند و هواپیما را اختراع نمایند، طی کردن فاصله ها راحت تر شد. خرید بلیط هواپیما این شرایط را برای مسافران به وجود آورد تا با خیالی آسوده و در کمترین زمان ممکن به مسافرت بپردازند. در این بین بسیاری از سفرها هستند که در خاطره ها می مانند. تیک بان در این مطلب به چند مقصد از ایران که با طعم نوستالژی همراه است پرداخته، در این مطلب با تیک بان همراه باشید.

سفرهایی با طعم شیرین خاطره

مشهد سفری خاطره انگیز

شیرین ترین سفر از دوران کودکی تا به امروز برای هر انسانی سفر به مشهد بوده است. مشهد یکی از مقصدهایی است که همیشه حس نوستالژیک خود را حفظ نموده است. مشهد یکی از پرطرفدار ترین مقصدهای گردشگری در ایران است که سالانه ۶۰ میلیون مسافر را به خود می بیند. به دلیل وجود نازنین امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) مسافران نه تنها از شهرهای مختلف بلکه از سایر شهرها به سمت مشهد حرکت می کنند. این شهر علاوه بر حرم امام هشتم جاذبه های تفریحی تاریخی مختلفی را در خود جای داده است.

“مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران پس از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و نود و پنجمین شهر پر جمعیت دنیا به‌شمار می‌رود.” (منبع)

سفرهایی با طعم شیرین خاطره

شیراز، شهر بهار نارنج

شهر زیبای شیراز می تواند مقصد بعدی خاطره انگیز هر ایرانی باشد. وجود تخت جمشید، حافظیه، سعدیه و باغ های گوناگون دل هر مسافری را به سمت خود می کشاند. علاوه بر وجود جاذبه های تاریخی و تفریحی بسیار زیاد در شیراز، ایسن شهر اردیبهشت مثال بهشت دارد که بوی بهار نارنج هر مسافری را رو به مستانگی می کشاند. خرید آنلاین بلیط هواپیما به مقصد شیراز هنوز هم می تواند خاطرات گذشته را تداعی کند.

سفرهایی با طعم شیرین خاطره

اصفهان، تاریخ، تمدن، افتخار

کمتر کسی در ایران و جهان پیدا میشود که نام زیبای اصفهان معروف به نصف جهان را نشنیده باشد. وجود آثار و بناهای تاریخی بسیار زیاد باعث شده این شهر به نصف جهان معروف باشد. بسیاری از این آثار باستانی ثبت یونسکو بوده و در کمتر جایی از جهان پیدا می شود. علاوه بر بناهای تاریخی وجود مراکز تفریحی و خرید در این شهر می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد. این شهر جز مراکز گردشگری است که توریست ها و گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان به آن مراجعه می کنند. رزرو بلیط هواپیما به مقصد اصفهان می تواند شیرینی های بسیار زیادی به همراه داشته باشد.

تبریز، شهر فرهنگ ها

تبریز دیار عاشقانه ترک که می تواند هر توریستی را به سمت خود بکشد. این شهر فرهنگ بسیار بالایی را به یدک می کشد. در این شهر خبری از گدا نیست و مردمان خونگرمش با آغوشی باز از توریست ها و گردشگران پذیرایی می نماید. تبریز یکی از بهترین نقاط ایران است که می تواند جز سفرهای خاطره انگیز هر ایرانی باشد.

یزد، سفر به طول تاریخ ایران

اگر عاشق قدم زدن در سیر تکاملی تاریخ ایران هستید، سفر به یزد را فراموش نکنید. شهر یزد که ثبت یونسکو است طول تاریخ ایران را فریاد می زند. تکه تکه های این شهر خبری از بخشی از تاریخ می دهد. کسانی که عاشق کویر نوردی هستند، حتما سفر به یزد را در صدر مارهای خود قرار دهند.

گیلان، شهر مردمان خونگرم

گیلان دیار میرزا کوچک خان دیاری از مردمانی خونگرم که همیشه پذیرای ایرانی های عزیز بوده اند. طبیعت های بکر داماش، تالش، لنگرود و رستم باد دیدگان هر بیننده ای را به سمت خود میکشاند. طبیعت هایی که در کمتر جایی از ایران مشاهده می شود.

قزوین، شهر مردمانی مهمانواز

شهری با سوغاتی های بی نظیر که می تواند یادآور بخش مهمی از ایران باشد. کسانی که سفر به قزوین را انتخاب می کنند به خوبی بر این امر واقفند که مردمان قزوین بخش مهمی از تاریخ ایران را رقم زده اند و فقط به دلیل نبود آب نتوانسته اند به حق خود در تاریخ برسند. شهر قزوین نیز می تواند جز خاطره انگیز ترین سفرهای هر انسانی باشد.

خرید بلیط هواپیما

مقصدهایی که می توانست برای هر ایرانی خاطره ساز شود را بیان کردیم. حال اگر برای سفر به این مقاصد خرید بلیط هواپیما را در سر میپروراند، می توانید از طریق سایت های معتبر ارائه کننده بلیط هواپیما اقدام نمایید.تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور به شمار می روند.

سایت تیک بان با ارائه بلیط هواپیما ارزان توانسته از سایر سایت ها سبقت بگیرد. در این بین سایت تیک بان با ارائه خدمات ۲۴ ساعته و نیروهای زبده در کمترین زمان کنسلی بلیط مورد نظر را انجام می دهند. اگر مایلید تا بدون دردسر و در کسری از دقیقه بلیط خود را خریده و یا آن را کنسل نمایید، کافی است کلمه تیک بان یا عبارت https://tikban.com را جستجو کنید.

سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان معتبرترین وب‌ سایت گردشگری کشور است که امکان مقایسه‌ قیمت‌ بلیط ها را برای کاربران به وجود آورده است بنابراین با یک جستجوی ساده می توان در زمانی کوتاه بهترین گزینه را انتخاب و رزرو کرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..