دیدار وزیر ورزش و جوانان با خانواده شهید نکویی ورزشکار یزدی

no-thumbs

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان عصر روز دوشنبه در سفر به استان یزد با حضور در منزل شهید ورزشکار محمدحسین نکویی با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش یزدی نیوز محمود گودرزی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: خانواده های معزز شهدا حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند و جمهوری اسلامی مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان است.
وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران در سایه جانفشانی شهیدان و شهدا ورزشکار به عزت و استقلال و جمهوری اسلامی رسیدند و اقتدار این ملت و کشور در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است .
وزیر ورزش و جوانان در ادامه یاد و خاطره شهدای ورزشکار یزد را گرامی داشت که در کنار سایر شهدای سرفراز انقلاب اسلامی نقش مهمی در تحقق اهداف انقلاب و رسیدن به پیروزی داشته اند .
گودرزی گفت: در این میان نقش خانواده های شهیدن و شهدای سربلند ورزشکار و صبر و مقاومت آنها نقش بی نظیر است و باید همواره قدردان اسوه های صبر و مقاومت بود .
وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن تاکید بر نقش بی‌بدیل شهدا و ایثارگران در طول تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی از مادر این شهید گرانقدر با اهدای هدیه تجلیل کرد.
همچنین خانواده این شهید ورزشکار در این دیدار به بیان خاطرات و ویژگی‌های بارز اخلاقی و شخصیتی این شهید والامقام پرداختند.
به گزارش ایرنا،استان یزد با یک میلیون و ۷۰ هزار نفر جمعیت سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که حدود یک هزار نفر آنها را شهدای ورزشکار تشکیل می دهد .
 

بخش نظردهی بسته شده است..