مبلغ جریمه رانندگان و مسافران بدون ماسک

فرمانده انتظامی استان یزد: خودرو‌های عمومی بدون ماسک 100 هزار تومان و خودرو‌های شخصی 50 هزار تومان جریمه خواهند شد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرد در حاشیه معرفی فرمانده جدید انتظامی شهرستان میبد گفت: امنیت مردم خط قرمز ماست و هرکس بخواهد امنیت ما را خدشه دار و امنیت را از مردم بگیرد به شدت و قاطعانه برخورد می‌کنیم.
فرمانده انتظامی استان یزد در شرایط کرونایی هم باز سلامت را خط قرمز پلیس دانست افزود : در این شرایط که استان در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارد؛ کسانی که در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی مقابله با کووید نوزده کوتاهی کنند با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد.
سردار عباسعلی بهدانی فرد با بیان اینکه همه این محدودیت‌ها به خاطر حفظ سلامتی مردم است گفت : از مردم انتظار داریم از مجالس دورهمی، شب نشینی به جد پرهیز کنند و خودرو‌هایی که درسطح شهر تردد می‌کنند هم راننده و سرنشینان از ماسک استفاده کنند.
فرمانده انتظامی استان افزود : خودرو‌هایی که از ماسک استفاده نکنند با جریمه و توقیف مواجه خواهند شد و خودرو‌های عمومی ۱۰۰ هزار تومان و خودرو‌های شخصی ۵۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: ضمن تشکر از همراهی مردم در ماه محرم و صفر و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، انتظار داریم باز هم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مسئولین را در مدیریت و عبور از بحران کرونا کمک کنند.
در این مراسم، از خدمات سرهنگ محمد طاهر موسوی قدردانی و سرهنگ محمدحسین نبی پور بعنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان میبد معرفی شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..