رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد:

۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی استان یزد ابلاغ شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: با پیگیری این سازمان و بر اساس مصوبات سفر رئیس جمهور، ۵۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی استان یزد ابلاغ شد.

به گزارش یزدی نیوز، سیدمجتبی حسینی پور اظهار داشت: این اعتبار برای کمک به تکمیل نهایی ۱۷ طرح مصوب سفر ریاست جمهوری و به صورت ۱۰۰ درصد نقدی اختصاص یافته است.

وی افزود: تکمیل و تجهیز ۷ طرح در بخش بهداشت و درمان استان مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال دریافت کردند که در توسعه و ارتقای خدمات این بخش موثر خواهد بود.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان این طرح ها را شامل تکمیل بیمارستان ۳۸ تختخوابی حکیم بهابادی و کلینیک تخصصی بیمارستان، تکمیل ساختمان جدید بیمارستان سوانح و سوختگی شهدای محراب، تکمیل بخش ناباروری بیمارستان شهید صدوقی، تکمیل بیمارستان جایگزین ۹۶ تختخوابی بافق، تکمیل بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی اردکان، تکمیل بیمارستان ۱۲۲ تختخوابی میبد و تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی ابرکوه برشمرد.

وی همچنین افزود: با پیگیری های صورت گرفته و به منظور شتایدهی اقتصاد دانش بنیان در استان و تسریع در احداث کارخانه نوآوری درخشان مبلغ ۵۰ میلیارد دیگر در سالجاری به مرمت و تامین زیرساخت این مرکز اختصاص یافته است.

حسینی پور ادامه داد: خوشبختانه و با رایزنی های صورت گرفته در بخش طرح های بخش فرهنگی و آموزشی نیز شاهد ابلاغ اعتبار برای تکمیل فاز ۲ مجتمع فرهنگی و هنری بافق، تکمیل مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان یزد، تکمیل کتابخانه مرکزی و سالن اجتماعات دانشگاه میبد و نیز تکمیل مجتمع فرهنگی مروست هستیم که منجر به افزایش سرانه فرهنگی در سطح استان خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به اینکه تکمیل سایر طرح های نیمه تمام نیز در دستور کار استان قرار دارد از تکمیل و تجهیز مرکز تحقیقات آبزیان آبهای شور (تیلاپیا)، طرح مقابله با مگس مدیترانه ای، تامین آب شرب یزد از چاه‌های چرخاب و تکمیل پایگاه انتقال خون اردکان از جمله طرح هایی نام برد که اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کرده اند.

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..