مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

الزامات پدافند غیرعامل در تمام ورزشگاه‌های یزد اجرا می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به ایمن سازی زیرساخت‌های ورزشی استان یزد از نگاه پدافند غیرعامل گفت: الزامات پدافند غیرعامل در تمام ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی یزد اجرا می شود.

به گزارش یزدی نیوز مسعود شریعتی در جلسه پدافند غیرعامل در حوزه ورزش یزد با بیان اینکه رعایت الزامات و مقررات پدافند غیرعامل در تمام ورزشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، ساختمان‌های اداری و ستادی ورزش و جوانان حائز اهمیت است، اظهار داشت: در سال‌های اخیر ایمن سازی زیرساخت‌های ورزشی استان یزد از نگاه پدافند غیرعامل مورد توجه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: پدافندغیرعامل یکی از راهبردهای اساسی مصون سازی کشور از تهدیدات دشمنان و حفظ سرمایه‌های نظام در راستای نیل به توسعه پایدار و حراست همه جانبه از دارایی‌های ایران اسلامی است.

شریعتی، یکی از مهمترین رسالت‌های پدافند غیر عامل مصون سازی زیر ساخت‌ها، کاهش آسیب پذیری، پایداری و استمرار فعالیت‌ها و خدمات رسانی به مردم در شرایط خطر و بحران عنوان و اظهار داشت: زیر ساخت‌ها و اماکن ورزشی از نگاه پدافند غیر عامل مراکز حائز اهمیت و تأثیر گذاری هستند که با رعایت الزامات و ملاحظات پدافندی می‌شود، تاب آوری و پایداری آنان را ارتقا داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد عنوان کرد: در ساخت و سازها و چندمنظوره ساختن سازه‌ها رعایت اصول ایمن سازی مهم است به طوری که در شرایط خطر به عنوان پناهگاه استفاده شود و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان با دارا بودن سالن ورزشی متعدد رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل را به طور جدی دنبال می‌کند.

شریعتی یادآور شد: بحث آشنایی کارکنان، مخاطبان، هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان اداره کل ورزش و جوانان با مقوله پدافند غیرعامل و فرهنگ سازی در این رابطه نیز مورد توجه قرار گرفته دوره‌های آموزشی متعددی در این رابطه برگزار شده است.

وی، انتخاب استاندار یزد به عنوان استاندار برتر در حوزه پدافندغیرعامل را تبریک گفت و این مهم را نشانه پیشتازی استان در این زمینه دانست و تصریح کرد: قدردان تمام فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه هستیم و اطمینان دارم همه همکاران با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری با عزمی راسخ، اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل را در تمامی مراحل کاری در دستور کار قرار داده و در همه تصمیم‌گیری‌ها به اعمال دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل بیش از گذشته اهتمام می‌کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..