پیام نماینده ولی فقیه و مسئولان میبد در پی درگذشت پزشک میبدی

نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه و مسئولان شهرستان میبد درگذشت پزشک خیر میبدی را تسلیت گفتند.

به گزارش یزدی نیوز، در پیام نماینده ولی فقیه در استان آمده است: درگذشت پزشک فرهیخته، خدوم و مردمی، دکتر «محمد آقایی» خیری نیک اندیش و چهره‌ای خوش نام در حوزه بهداشت و درمان شهرستان میبد که در طول عمر خود با در نظر گرفتن رضایت الهی خدمت صادقانه به مردم را با نگاهی معنوی پیش گرفت، موجب تأثر و تألم گردید

 

آیت الله ناصری افزود: این ضایعه را خدمت خانواده آن مرحوم، جامعه ایثارگر و پرتلاش بهداشت و درمان و مردم شریف میبد تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال صبر و اجری وسیع برای بازماندگان و علو درجات و همنشینی با صلحا و ابرار برای آن مرحوم مسئلت دارم.

 

امام جمعه میبد نیز با صدور پیامی اظهار داشت: درگذشت مرحوم آقای دکتر محمد آقایی میبدی طاب ثراه مایه تألم خاطر شد. آن شادروان از پزشکان خدوم و پارسا و فداکار و الگوی فروتنی و خدمت‌گزاری بود.

 

آیت الله اعرافی ادامه داد: درگذشت آن فقید سعید را به همسر گرامی و فرزندان ارجمند و بازماندگان محترم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و علو درجات آن مرحوم و صبر و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند مهربان خواستارم.

 

حسین فلاح فرماندار میبد نیز با ابراز تاسف از درگذشت این پزشک خیر نوشت:افول نور زندگی پزشکی دلسوز که شمع وجودش سال‌ها در مسیر درمان و خدمت به مردم روشنی بخش بود و عروج انسانی وارسته و بزرگوار که لحظه لحظه عمرش را د رمسیر خدمت سپری کرد را تسلیت می‌گویم.

 

سید جلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد هم درگذشت دکتر آقایی را تسلیت گفت و افزود: مصیبت جانکاه درگذشت استاد و همکار ارجمند مرحوم دکتر محمد آقایی را به خانواده، دوستان، آشنایان و تمامی مردم میبد تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و علو درجات را مسالت می‌دارم. او دنیای دیگرش را آباد ساخته بود، آنکه ضرر کرد ما بودیم که چنین گوهر ارزشمندی را از دست دادیم.

علیرضا نقوی شهردار، حسینعلی فلاح رئیس شورای شهر و همچنین رئیس و مدیر بیمارستان امام جعفر صادق(ع) میبد بدین مناسبت پیام تسلیت صادر کردند.

 

گفتنی است دکتر محمد آقائی، پزشک خیر میبدی که از بیمارانش فقط ۵۰۰تومان حق ویزیت می‌گرفت و به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود به دیار باقی شتافت.

 

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..