تدوین برنامه اجرایی مرکز توسعه فناوری آب در سال ۹۵

مدیر مرکز توسعه فناوری آب گفت: برنامه عملیاتی مرکز توسعه فناوری آب برای سال 1395 در دفتر این مرکز تدوین شده و برای تصویب نهایی و ابلاغ به واحدهای سازمانی مربوط ارسال شده است.

به گزارش یزدی نیوز  علی اکبر قیومی اظهار داشت: برنامه عملیاتی سال جدید در چارچوب استراتژی های توسعه پارک علم و فناوری یزد و بر مبنای تجارب گذشته و نیز در راستای تحقق اهداف کلان و چشم انداز کاری این مرکز نگارش یافته است.
در تدوین این برنامه عملیاتی که در قالب ۱۸ بند عملیاتی پیشنهاد شده است، اصول اساسی توسعه و تعمیق شبکه ارتباطات ملی و بین‌المللی، توسعه توانمندی های فناورانه مؤسسات مرتبط، اجتماعی سازی مسأله آب از طریق شبکه سازی و مستندسازی و توسعه دانش بومی در حوزه آب (با تکیه و تأکید بر قنات) مورد توجه بوده است.
حضور در نمایشگاه‌ها و مجامع علمی داخلی و بین‌المللی، تدوین آیین نامه حمایت از مؤسسات فناور، همکاری مشترک با نهادهای ملی فعال در حوزه آب، حمایت از تشکل‌های مردمی همسو، برپایی نمایشگاه استانی توانمندی های صنعت آب و فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی از جمله برنامه های پیش‌بینی شده برای سال ۱۳۹۵ در مرکز توسعه فناوری آب می‌باشد.
مرکز توسعه فناوری آب امیدوار است با استفاده از پیشنهادات متخصصان و موسسات فناور، برنامه ای پربار تر برای سال جاری تدوین نموده و اجرایی نماید و بر همین اساس از تمامی صاحب نظران و علاقمندان برای انعکاس پیشنهادات اجرایی خود به این مرکز دعوت به عمل می آورد.

بخش نظردهی بسته شده است..