معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد:

راهنمایی ۲۴۴هزارنفر توسط جوانان هلال احمریزد در نوروز ۹۵

شانزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از 26 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 14 فروردین ماه سال جاری که بیش از 244هزار نفر به ایستگاه های جوانان هلال احمر استان یزد مراجعه کردند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حامد صدیقی معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: از ابتدای طرح ۲۶ اسفند سال گذشته با تلاش همیاران جوان این جمعیت بیش از ۲۴۴ هزار نفر از مسافران نوروزی برای دریافت خدمات متنوع فرهنگی و امدادی به پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان یزد مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده، ۲ هزار ۹۷۹ نفر مسافر در خیمه‌های این سازمان به اقامه نماز پرداختند و ۳ هزار ۵۹۰ کودک نیز در فضای دوستدار کودک حضور پیدا کردند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بهره‌مندی ۶ هزار ۵۸۰ نفر از ایستگاه‌های سلامت نیز از دیگر خدمات سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از آغاز طرح نوروزی تا‌کنون بوده است.

صدیقی بیان کرد: با حضور بیش از ۱۰۲۳ نفر روز (با مشارکت اعضا تمام کانون ها) در این طرح نوروزی در هجده روز گذشته و در ۲۸ پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، ۱۱۰هزار و ۷۹۵ نقشه و ۱۲۶ هزار ۷۶۰ بروشور و ۵۴ هزار ۶۶۲ دیگر اقلام و محصولات فرهنگی میان مسافران توزیع شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : همچنین طرح سحاب توسط همیاران جوان شهرستان های ابرکوه ، مهریز ، اردکان و یزد در پارکها و مناطق گردشگری شهرستانهای ذکر شده در ایام نوروز به بیش از ۸ هزار ۵۰۵ نفر خدمات امدادی  و … ارائه شد که شناسایی، پیش بینی، ایمن سازی، آمادگی، کنترل و مهار حوادث، شناسایی علل آسیب پذیری از اهداف اجرای این طرح است.

صدیقی در پایان گفت : کمپین نه به تصادفات جاده ای توسط یقه آبی های همیار جوان هلال احمر یزد امسال با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی،  در چادرها و ایستگاه های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی استان یزد تشکیل و استقبال خوبی توسط مردم و مسئولین شد.

بخش نظردهی بسته شده است..