افزایش۱۰۰ درصدی کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی در اشکذر

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ حسن ثقفی دراین خصوص اظهارداشت : با اقدامات پیشگیرانه توسط پلیس وهمکاری خوب مردم ایام نوروز ضمن عدم وقوع هرگونه سرقت وسایل نقلیه موتوری و خودرویی میزان کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی در اشکذر امسال بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی در ادامه به منظور رعایت برخی موارد در زمینه پیشگیری از سرقت موتورسیکلت به شهروندان افزود: درصورت امکان موتورسیکلت خود را در پارکینگ‏هاى عمومى که داراى مسئول مشخص است پارک کرده و موتورسیکلت خود را به هنگام پارک کردن به تجهیزات ایمنى و بازدارنده مجهز کرده با قفل و زنجیر آنرا به شیئى ثابت و محکم وصل کنید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از تحویل موتورسیکلت به اشخاص ناشناس حتى براى چند دقیقه کوتاه خوددارى کرده و از خرید موتورسیکلت بصورت قولنامه‏اى مخصوصاً از افراد ناشناس خوددارى نموده و معامله را در دفتر اسناد رسمى به ثبت برسانید تا در صورت سوء استفاده عواقب قانونى آن متوجه شما نگردد.

سرهنگ ثقفی افزود: در صورت سرقت موتورسیکلت خود چون احتمال استفاده نامشروع و حتى ضد امنیتى از موتورسیکلت می‏رود، بنابراین سریعا به نزدیکترین حوزه یا کلانترى محل مراجعه و مشخصات کامل موتورسیکلت اعم از شماره انتظامی، شماره موتور، شماره بدنه، رنگ، مدل و سیستم آن را برابر اسناد مالکیت اعلام کنید.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذردرپایان خاطر نشان ساخت : اعتماد مردم به پلیس مهمترین سرمایه پلیس است و نیروی انتظامی نیز همواره در کنار مردم و با همکاری آنها در راستای تحقق امنیت اجتماعی گام بر می دارد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..